خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

برای تحقق شعار سال نیازمند کار تیمی از سوی مردم، مسئولین و دولتمردان هستیم

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در جلسات مختلف و به ویژه در جلسات صنعت بسیج سازندگی، همواره استفاده فرد ایرانی از کالای با کیفیت ایرانی به عنوان یک اصل مهم و لازم‌الاجرا مطرح می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۶۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

حمیدرضا الهبداشتی مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در تبیین شعار سال اظهار کرد: آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص اهمیت حمایت از کالای ایرانی کلیدواژه تحقق شعار سال است.
وی تبیین کرد: خرید کالای تولید داخل از سوی خود مسئولین و خانواده‌هایشان لازمه‌ی آگاهی بخشی به مردم نسبت به حمایت و در ادامه خرید کالای ایرانی خواهد بود.
این مسئول از برگزاری جلسات متعدد در بسیج سازندگی در حمایت از کالای داخلی خبر داد و گفت: در جلسات مختلف و به ویژه در جلسات صنعت بسیج سازندگی، همواره استفاده فرد ایرانی از کالای با کیفیت ایرانی به عنوان یک اصل مهم و لازم‌الاجرا مطرح می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: در سالی که به نام حمایت از کالای داخلی است انتظار می‌رود که کیفیت و میزان فروش کالاهای داخلی نسبت به سال‌های پیش متفاوت‌تر و مطلوب‌تر باشد.
الهبداشتی وجود دشمنان خارجی را یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از کالای ایرانی عنوان کرد و افزود: با توجه به دشمنان خارجی کشور و به ویژه آمریکا که همواره در تلاش است که با بستن و جلوگیری از ورود برخی تکنولوژی‌ها زمینگیرمان کند ما باید نسبت به تولیدات داخلی و کیفیت آن‌ها توجه بیشتری داشته باشیم و همانطور که بحث نظامی و موشکی توانستیم یقینا در این زمینه هم موفق خواهیم شد.
وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری تشریح کرد: برای تحقق شعار سال نیازمند کار تیمی از سوی مردم، مسئولین و دولتمردان هستیم و دولت باید به حمایت از تولیدکنندگان و آگاهی‌بخشی مردم نسبت به خرید کالای داخلی بپردازد و در مقابل تولیدکنندگان نیز نسبت به تولید کالاهای باکیفیت و مردم نیز نسبت به خرید کالاهای داخلی حساس باشند.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: حمایت از کالای داخلی جز با اغناگری محقق نخواهد شد و مردم، مسئولین، دانشجویان و همه افرادی که تریبون در دست دارند نقش به سزایی را در این اغناگری خواهند داشت.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها