مديرکل حفاظت محيط زيست استان بوشهر گفت:میزان ریزگردها در برخی از شهرهای استان بوشهر از جمله برازجان و بوشهر به ترتیب به 579 و 500 میکروگرم بر متر مکعب رسیده که افزایش بیش از سه و نیم برابری را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۵۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

رشد 3.5 برابری میزان ریزگردها در استان بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حسین دلشب اظهار داشت: از شب گذشته توده جدیدی از ریزگردها فضای استان بوشهر را در بر گرفته که تا این ساعت بیشترین حجم از این آلاینده‌ها در شهرستان‌های دیلم، گناوه، دشتستان و بوشهر ثبت شده است.

 وی افزود: این میزان ریزگردها در برخی از شهرهای استان بوشهر از جمله برازجان و بوشهر به ترتیب به 579 و 500 میکروگرم بر متر مکعب رسیده که با توجه به شاخص استاندارد 150 میکروگرم بر متر مکعب، افزایش بیش از سه و نیم برابری را نشان می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تصریح کرد: از پنج ایستگاه پایش و سنجش هوا، سه نقطه در شهرهای بوشهر، برازجان و کنگان فعال است که بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده، ایستگاه پایش هوا در شهر کنگان، میزان ذرات معلق را 130 میکروگرم بر مترمکعب ثبت کرده که در حال افزایش است.

دلشب بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای ناسالم در چهار شهرستان دیلم، گناوه، دشتستان و بوشهر، از افراد بیمار، کهنسال و کودکان خواسته شده که در فضای آزاد قرار نگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها