مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه دیر گفت: در جهت حمایت از طرح‌های اقتصادی کوچک و زودبازده هشت میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، احمد مغدانی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در شهر دیر با بیان این که بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های شایانی به محرومان جامعه ارائه داده است، اظهار داشت: سپاه دیر در دو سال گذشته 33 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث و هزار مترمربع موکت بین این منازل توزیع کرده است که این روند امسال نیز ادامه می‌یابد. 

وی با اشاره به توزیع 300 بسته معیشتی و نوشت‌افزار بین نیازمندان افزود: در قالب طرح هجرت 3 با حضور گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، 22 مدرسه مرمت، به‌سازی و رنگ‌آمیزی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر درباره طرح سعادت گفت: در راستای اجرای این طرح تعداد 54 جهیزیه کامل شامل یخچال، فرش و سایر لوازم ضروری زندگی به ارزش دو میلیارد و 700 میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهداء شد.

وی با بیان این که بسیج سازندگی از طرح‌های اقتصادی کوچک و زودبازده  با پرداخت تسهیلات حمایت می‌کند، گفت: حدود هشت میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 30 نفر از متقاضیان برای عرصه‌های تولیدی دام سبک و سنگین، تولید قارچ، کارگاه صنایع تبدیلی خرد و کوچک و مشاغل خانگی پرداخت شد که نزدیک به 100 نفر اشتغال‌زایی داشته است.

مغدانی با اشاره به کاشت 300 اصله نهال توسط بسیجیان در سال 96 ادامه داد: امسال نیز پروژه‌های محرومیت‌زدایی شامل ساخت مساجد، غسالخانه و خانه عالم در روستاها پس از تأمین اعتبار در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات