فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حاجی‌آباد خبر داد:

پرداخت3ميليارد و200ميليون تومان تسهيلات اقتصاد مقاومتی

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حاجیآباد گفت:پرداخت3ميليارد و200ميليون تومان تسهيلات اقتصاد‌مقاومتی از مهم‌ترين كاركرد اين نهاد بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۴۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد میرزاده صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به گرامیداشت هجدهمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج سازندگی کشور به فرمان مقام معظم رهبری اذعان داشت: بسیج از آغاز تاسیس تاکنون در همه عرصه‌های پشتوانه محکمی برای انقلاب و دولت‌ها بوده است.

وی به کارکردهای بسیج در سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در سالی که گذشت بسیج طرح‌های اقتصاد‌مقاومتی و اشتغال‌زایی را با جدیت دنبال کرد که  در بسیاری از این طرح‌های اشتغال‌زایی در استان، به عنوان شهرستان برتر انتخاب شدیم.  

میرزاده به برخی از اقدامات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه حاجی‌آباد از سال 1392 تا 1396 پرداخت و اذعان داشت: ساخت و تکمیل‌ و تجهیز30مسجد در سطح شهرستان حاجی‌آباد؛ ساخت75 واحد مسکن مددجویان؛ ساخت سه غسالخانه؛ آبرسانی به شش روستای کوهشاه احمدی؛ ساخت یک واحد خانه‌عالم در روستای سید جوذر و پرداخت 3 میلیارد و 200 میلیون تومان وام‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین کارکرد این نهاد بوده است.

وی همچنین، اعزام دو هزار نفر گروه جهادی به روستاهای شهرستان؛ اعزام 50 تیم بهداشتی-درمانی به مناطق محروم و حاشیه شهرستان و توزیع400 بسته معیشتی و لوازم‌التحریر بین افراد نیازمند را از دیگر فعالیت‌های بسیج در سال‌های گذشته عنوان کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی‌آباد برنامه‌های این نهاد در هفته بسیج‌ سازندگی را تشریح کرد و عنوان داشت: افتتاح مسجد روستایی‌ پاشغ؛ افتتاح‌ زمین‌ ورزشی‌ سرچاهان؛ افتتاح طرح‌های‌ آبرسانی به روستای کوهشاه؛ اعزام گروه‌ جهادی به روستاهای محروم؛ دیدار با خانواده شهید مدافع‌حرم و افتتاح شش مسکن مددجویی کمیته امداد از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج‌ سازندگی اجراء می‌شود.

ارسال نظرات