خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی

در شرایط نقض پیمان، حضور خیرین حضور در جنگ معنوی است

طاهرخانی گفت: با شرایطی که سران عهدشکن آمریکا پیمان شکنی بین المللی کردند و کشور در شرایط خاصی قرار دارد حضور خیرین در این جنگ معنوی بسیار لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مراسم بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین و با حضور دکتر حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، استاندار قزوین و جمعی از مسوولان برگزار شد.
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قزوین بیان کرد: صد سال گذشته خیرین مدرسه ای بنام دیانت ساختند و باید به این سابقه افتخار کنیم که صد سال پیش امر مدرسه سازی در استان وجود داشته است.
وی گفت: خیرین مدرسه ساز ۵۰ میلیارد تومن در چهار سال اخیر به امر مدرسه سازی کمک کرده اند و این در حالی است که کشور در سخت ترین شرایط معیشتی قرار داشت و قامت ما با کمک خیرین ایستاده است.
مدیر کل آموزش و‌پرورش استان قزوین اظهار کرد: امروز ما به کمک خیرین هم در بحث مدرسه سازی و هم در بحث مدرسه یاری کمک و یاری می طلبیم.
قاسمی عنوان کرد: نیت و نگاه خیر بسیار مهم است. خیرین دل بزرگ و نیت پاک دارند که می توانند کار خیر را انجام دهند.
وی افزود: به نمایندگی از ۲۳۰ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار معلم استان از شما به دلیل امر مدرسه سازی تقدیر می کنم.
در ادامه بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گاهی کسی در درون خود نیت کار خیر می کند تا به خلق خدا خدمت رسانی کند و همین نیت موجب می شود تا خداوند ثوابی در نامه اعمال وی بنویسد.
وی گفت: تفکر خیر دارای ارزش معنوی بالایی است و این در شریعت و مشعر دینی ما جایگاه ویژه ای دارد.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کار خیر علاوه بر این که کاری دینی است امری پسندیده و انسانی است. در مطالعاتی که در دنیا انجام شده کار خیر جایگاهی ویژه دارد و خیرین در سراسر دنیا دارای مقامی قابل تقدیر هستند.
طاهرخانی عنوان کرد: پیامبر می فرمایند تگر قصد مار خیر داربد حتما ان را انجام دهید و آن را به زمان محول نکنید.
وی افزود: با شرایطی که سران عهدشکن آمریکا پیمان شکنی بین المللی کردند و کشور در شرایط خاصی قرار دارد حضور خیرین در این جنگ معنوی بسیار لازم و ضروری است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار