در همایش تازه‌های علوم بهداشتی مطرح شد
رئیس همایش علوم بهداشت، گفت: دانشجویان نباید منتظر این باشند که مسئولی برایشان کاری انجام دهد و باید در کارهای مختلف تحقیق و پژوهش کنند.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۹۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی رمضانخانی رئیس یازدهمین همایش تازه‌های علوم بهداشتی که در دانشکده بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی در حال برگزاری است، گفت: امروز یکی از روزهای خوب برای محققان و پژوهشگران است و باید از این فرصت به وجود آمده استفاده کافی را ببریم .

وی ادامه داد: دانشجویان از 17 سال پیش تا به امروز همایش بزرگ علوم بهداشتی را انجام داده‌اند و به نظرم حضور دانشجویان در کارهای مختلف علمی بسیار پررنگ است.

رمضانخانی عنوان کرد: در همایش امسال 800 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال کرده اند و دانشجویان با تلاش علمی خود مغفول ماندن این رشته را جبران کرده‌اند.

وی افزود: وزیر بهداشت در سال گذشته از کمیته دانشجویی در رشته‌های مختلف حمایت کردند و امسال نیز معاون بهداشت با حضور خود در این همایش از کار علمی دانشجویان حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه از کارهای علمی دانشجویی استقبال و حمایت ویژه می‌کند به نظرم دانشجویان توانمندی‌های خاص خودش را دارد که با اعتماد به نفس بالا می‌تواند بهترین کارها را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید قدر خود را بدانند، اظهار کرد: دانشجویان نباید منتظر این باشند که مسئولی برایشان کاری انجام دهد و باید در کارهای مختلف تحقیق و پژوهش کنند و البته در این بین از دیگران نیز می‌توانند کمک بگیرند.

گلایه از عدم حضور آقاجانی در همایش

در ادامه این مراسم امیرحسین محمودی رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تلاش و مجاهدت به دور از رخوت باعث پیشرفت می‌شود و امروزه ما ثابت کردیم که دانشجویان و بسیجیان می‌توانند کار علمی کرده و همایش را برگزار کنند.

وی ادامه داد: برای شروع کار همایش و گرفتن بودجه برخی‌ها می‌گفتند که شما چه ارتباطی با برگزاری همایش علمی دارید.

محمودی ادامه داد: این همایش با همکاری معاونت علمی برگزار شده است و امسال 800 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است و دانشجویان نشان دادند که در کنار مسئولان کارهای پژوهشی انجام دهند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: امسال با حضور معاون کل وزارت بهداشت و معاون بهداشت این وزارتخانه این همایش برگزار می‌شود ولی ریاست این دانشگاه مهمان این برنامه نیستند و من امیدوارم در سال بعد وی نیز در این مراسم حاضر شوند.

محمودی افزود: حضور مسئولان باعث دلگرم شدن دانشجویان برای انجام کارهای علمی و پژوهشی می‌شود.
منبع: فارس
ارسال نظرات