خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد

صدور بیش از ۱۷ هزار کارت سلامت رانندگان در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از صدور ۱۷ هزار و 672 کارت سلامت ویژه رانندگان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۸۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

صدور بیش از ۱۷ هزار کارت سلامت رانندگان در همدانمحمد رودباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه این تعداد کارت سلامت برای ناوگان باری و مسافری استان صادر شده است، اظهار داشت: صدور بیمه نامه برای رانندگان منوط به دریافت کارت سلامت و کارت هوشمند است.

وی با اشاره به اینکه کارت سلامت از مدارک مثبت برای فعالیت حرفه ای رانندگان محسوب می شود، افزود: کنترل سلامت جسمی رانندگان در دوره های زمانی متناوب امری بسیار حیاتی بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: با توجه به جایگاه سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش بهره وری شاغلان این حرفه، دریافت کارت سلامت الزامی است.

وی همچنین به صدور کارت هوشمند ویژه رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: 4 هزارو 242 کارت هوشمند نیز برای رانندگان صادر شده که از مجموع کارت‌های صادره 3 هزارو 472 کارت ویژه ناوگان باری و بقیه ویژه ناوگان مسافری بوده است.

رودباری اضافه کرد: همچنین 20 هزار و 924 کارت هوشمند نیز ویژه رانندگان باری و مسافری در استان تمدید اعتبار شده است.

وی به دوره های آموزشی برگزار شده ویژه رانندگان اشاره کرد و ابراز داشت: 32 هزارو 644 نفرساعت از رانندگان باری و 5 هزارو 861 نفرساعت رانندگان مسافری استان، آموزش های بدو خدمت را گذرانده اند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: تعداد 132 نفر از رانندگان استان نیز در قالب 792 نفر ساعت در دوره های  آموزشی حمل مواد خطرناک شرکت کرده‌اند.              

انتهای پیام/

ارسال نظرات