اگر در آن شرایط رهبری می خواستند دستور دهند از برجام خارج شویم ، متاسفانه تعدادی افراد ساده اندیش و البته رسانه های تخریبگر و خیانتکار خارج نشین مانند BBC در ذهن جامعه چنین القاء می نمودند که رهبر و البته حاکمیت اجازه برون رفت از بحران هسته ای را نمی دهد .
کد خبر: ۹۰۱۶۰۸۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، بیانیه بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمدبه شرع ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًاو خدا تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین تسلطی بر مومنان داشته باشند (نساء ۱۴۱)
اگر چه دسیسه های سلطه گران و استعمارگران حدود صد سال است که برای ملت ایران روشن گردیده است ولیکن گاهی در اثر عملکرد و غفلت برخی از سیاسیون و تاثیر گذاران جامعه و البته خیانت برخی وطن فروشان ، این شناخت برای مدت کوتاهی مغشوش میشود .

یکی از نعمت های بزرگ که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلام و انفاس الهی حضرت امام و رهبر بصیر انقلاب و جانفشانی ده ها هزار شهید گلگون کفن و توجه ولی عصر عج به این ملت ارزانی گردید این بوده که حقایق در سریعترین زمان بر ملت مظلوم ایران آشکار میشود و دست های چدنی سلطه طلبان عالم از پوشش نرم خود بیرون می آید . در قضیه برجام به رغم توصیه های رهبر انقلاب و الزام مذاکره کنندگان به پذیرش برجام با شرایط چند گانه متاسفانه طرف های مقابل اعم از اروپا و آمریکا از همان روز بعد از توافق نامه عهد خود را زیر پا گذاشتند . اگر در آن شرایط رهبری می خواستند دستور دهند از برجام خارج شویم ، متاسفانه تعدادی افراد ساده اندیش و البته رسانه های تخریبگر و خیانتکار خارج نشین مانند BBC در ذهن جامعه چنین القاء می نمودند که رهبر و البته حاکمیت اجازه برون رفت از بحران هسته ای را نمی دهد . اعتقاد قلبی داریم که هر گاه به هر دلیل انتحاب راه صحیح برای جامعه در ابهام قرار می گیرد ، خداوند به مدد غیبی خود راه را نشان میدهد . گرچه امروز و در این شرایط بنا بر این نداریم که اتحاد ارکان ملت در برابر شیطان بزرگ را به خودزنی های داخلی تبدیل کنیم اما فقط به همین نکته اکتفا می کنیم که متاسفانه جریانی در داخل کشور برای منافع حقیرانه حزبی خود ، دلسوزان و دور اندیشان به مصالح جامعه را تحت عنوان دلواپسان و بزدلان و ترسوها و غیره متهم و چنان به تخریب آنها در افکار جامعه همت کردند که اینگونه با غربیها ننمودند . البته در این زمینه در فرصت مناسب تری باید تحلیل جامعی را ارائه بدهیم .

امروز یک بار دیگر مدد الهی به کمک ملت ما روی آورده و فردی دیوانه به نام ترامپ ، اندرونی سیاست غرب را به همه نشان داد. اکنون دیگر هیچ دلیلی برای طرفداران واقعی ایران باقی نمی ماند تا از این وقایع درس بگیرند . سیاستمداران ما بایستی عبرت گرفته و مجددا در دام اروپا _ برادر آمریکا_قرار نگیرند . دولتمردان ما باید به جای چشم دوختن به بیرون از مرزها و طمع خواران ، به جوانان و مهندسان و کارشناسان و دلسوزان داخل کشور توجه نموده و اقتصاد مقاومتی را با تمرکز بر نیروهای درون به مرحله اجرا درآورند . و البته به جای چشم دوختن به فرنگ ، به ظرفیتهای منطقه ای و خارج از دنیای غرب توجه نمایند . امروز یک بار دیگر با مشتهای محکم صدای ضد استکباری ملت ایران در تمام دنیا طنین انداز خواهد شد .

امروز دیگر برای هیچ دلسوزی از ایران بهانه ی برای عدم اعتماد به دنیای غرب باقی نمانده است . از همه سیاستمداران میخواهیم به فرامین مقام معظم رهبری دقت نموده و بند بند آنها را به عنوان راهکار قرار داده و موجب سربلندی ملت در آیینه جهانی شوند.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات