بسیجی شهید «لطف‌الله گیوری» در وصیت‌نامه خود آورده است: «خواهش از برادر‌ها داشتم و آن این است که امام امت را دعا کنند و رزمندگان را فراموش نکنند.»
کد خبر: ۹۰۱۶۰۷۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

 

 به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج، بسیجی شهید «لطف الله گیوری» در تاریخ پنجم فروردین ۱۳۴۶ در شمیران تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ منطقه پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است در ادامه می‌خوانید:

«السلام علیکم یا خاصله اولیاءالله.

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ. یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَ یُقتَلونَ ۖ. وَعدًا عَلَیهِ حَقًّا فِی التَّوراةِ وَ الإِنجیلِ وَ القُرآنِ ۚ. وَ مَن أَوفىٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ. فَاستَبشِروا بِبَیعِکُمُ الَّذی بایَعتُم بِهِ ۚ. وَ ذٰلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظیمُ.

خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آن‌ها در راه خدا جهاد می‌کنند که دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده و چه کسی از خدا با وفاتر بعهد خویش است،‌ ای اهل ایمان شما به خود بشارت دهید در این معامله که این معاهده با خلفا بحقیقت سعادت و پیروزی بزرگی است.

راهی است که باید پیمود و سفری است که باید رفت چه بهتر که در حال خدمت به اسلام و ملت شریف اسلامی شربت شهادت نوشیدن و با سرافرازی به لقاءالله رسیدن و این همان که اولیاء معظم حق‌تعالی آرزوی آن را می‌کردند گوارا باد شربت شهادت بر شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای اخیر ما. (امام خمینی)

با سلام به امت شهیدپرور ایران که همیشه در صحنه‌اند و امام خود را خشنود می‌سازند و با یاری و کمک به جبهه‌های نور علیه ظلمت به رزمندگان غیور اسلامی به دین خود تحقق می‌بخشند خواهش از برادر‌ها داشتم و آن این است که امام امت را دعا کنند و رزمندگان را فراموش نکنند، خدایا، پروردگارا، قلب من را پاک کن از سیاهی‌ها و نفاق و عملی به دور از ریا و زبانی پاک و سالم چشمی به دور از خیانت در زندگی به من ببخش و در آخرت به من همنشینی با چهارده معصوم (ع) و مومنین بخش.

مادر و پدر عزیز از شما خیلی متشکرم که من را بصورتی بار آوردید که توانستم لیاقت حفاظت از اسلام را پیدا کنم امیدوارم که شما نیز از من راضی بوده و اگر خطایی از من سرزده بود من را ببخشید و امیدوارم که بتوانم حق مربیانم را که بر گردن من حق دارند ادا کنم و در پایان سخن می‌خواستم از کلیه برادر‌ها و خواهر‌ها حلالیت بطلبم، امیدوارم من خطاکار را به بزرگی خود ببخشید.

والسلام

لطف الله گیوری»

ارسال نظرات