خبرهای داغ:
مدیرکل جدید اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت : مادران شهدا معلمان واقعی جامعه ی ما هستند زیرا توانستند در دامن خود شهدا را پرورش دهند.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، هفته‌ی معلم و شهدای فاتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، یادواره 245 شهید اردیبهشت و خرداد ماه قزوین برگزار ‌شد.
همچنین همزمان با این یادواره، مراسم یادبود شهید مدافع حرم حسین محمدی با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برپا شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل جدید اوقاف وامور خیریه استان قزوین با بیان اینکه شغل معلمی قداست بالایی دارد، گفت: مادران شهدا معلمان واقعی هستند زیرا توانستند در دامن خود شهدا را پرورش دهند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک راهبرد در نظام جمهوری اسلامی است، افزود: ما بایستی یاد و خاطره‌ی شهدا را زنده نگه داریم تا یادمان نرود که شهیدان چه ایثارگری‌هایی کردند تا امروز ما در آرامش باشیم.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: عظمت ایران به برکت قطره قطره‌های خون شهداست و عظمت شهدا نیز مرهون پدران و مادران شهداست که توانستند فرزندانی همچون شهیدان تربیت کنند.
این مسوول با بیان اینکه رزمندگان اسلام با وحدت و اتحاد در برابر دشمنان به پیروزی رسیدند، افزود: امروز نیز آحاد جامعه باید با یکدیگر متحد باشند تا در برابر دشمنان سربلند باشند.
عادل گفت: اگر امروز می‌بینید ایران در منطقه‌ای که آشوب و جنگ است در امنیت و آرامش به سر می‌برد به برکت رشادت‌های شهداست و امروز ما بایستی قدردان آنها باشیم.
وی با اشاره به اینکه بیشتر شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود به تبعیت از ولایت‌فقیه و وحدت و اتحاد مردم توصیه کردند، افزود: امروز مهمترین وظیفه آحاد جامعه عمل به وصیت‌نامه‌های شهداست تا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان حراست کنند.
گفتنی است: در این مراسم یاد و خاطره‌ی 200 تن از والدین شهدایی که طی اردیبهشت و خرداد ماه سال‌های گذشته به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته شد.
مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره فوق در گلزار شهدای قزوین حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین و غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور داشتند.
1003/پ3-/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها