امام جمعه درگز:

تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود

امام جمعه درگز گفت: تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود؛ آن‌ها نه با انرژی هسته‌ای و موشک بلکه با اصل نظام ما مشکل دارند.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۴۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج درگز، حجت الاسلام محمد حسین ایراوانی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین ماه و لیالی آن بهترین شبهاست؛ خداوند این ماه را بهانه‌ای برای آمورزش بندگان قرار داده است.

امام جمعه درگز با اشاره به خارج شدن رئیس جمهور آمریکا از برجام گفت: خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام سندی است بر بد عهدی و غیر قابل اعتماد بودن مسئولین آمریکایی و البته فساد‌های اخلاقی و سیاسی ترامپ؛ در این میان پیروزی جبهه مقاومت در مجلس لبنان از جمله عواملی است که در تصمیم گیری آمریکایی‌ها مبنی بر خروج از برجام نقش مهمی داشته است.

حجت الاسلام ایروانی تاکید کرد: تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود؛ آن‌ها نه با انرژی هسته‌ای و موشک بلکه با اصل نظام ما مشکل دارند و علی رغم عقب نشینی در موضوع هسته‌ای باز هم دنبال بهانه جویی هستند.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان اجرایی کشور با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، غافلانه به آن‌ها اعتماد کردند و ده‌ها امتیاز نقدی در برابر هیچ را به دشمنان واگذار کردند؛ اما با این حال خروج آمریکا از برجام می‌تواند برای ملت ما یک نعمت و دستاورد بوده و در بلند مدت سایه آرامش و ثبات را بر فضای اقتصادی کشور گسترده کند.

امام جمعه درگز تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا بداند امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار داشته و آمریکا در منطقه کاملا ضعیف و بی اراده است.

حجت الاسلام ایروانی در پایان خاطر نشان کرد: اروپاییان برای ادامه توافق با ایران باید در نظر داشته باشند که برجام هیچ گونه مکمل و متممی نداشته و جمهوری اسلامی ایران در خصوص نفوذ مقتدرانه و منطقه‌ای خود به هیچ وجه با کسی مذاکره نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها