رضی ایجاد زمینه برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در هیأت‌های فوتبال، تقویت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های روابط عمومی و فراهم کردن بستر لازم به‌منظور تخصصی و حرفه‌ای شدن روابط عمومی در هیئات فوتبال را با تأکید بر فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی، از اولویت‌های هیأت فوتبال دانست.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۰۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نخستین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های هیأت‌های فوتبال شهرستان‌های استان مازندران به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان فریدونکنار روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

در این نشست، تشکیل جلسات و کارگروه‌های مشخص نسبت به آسیب‌شناسی و اطلاع‌رسانی دقیق و علمی و نیز راهکارهای تقویت اطلاع‌رسانی فوتبال مازندران مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به‌مناسبت صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر و آرزوی موفقیت برای تیم خونه به خونه بابل، با اشاره به ضرورت تلاش برای تقویت اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌های صورت‌گرفته در هیأت‌ها گفت‌: اطلاع‌رسانی دقیق و به‌هنگام یکی از دغدغه‌های همیشگی ما در پوشش فعالیت‌های فوتبال مازندران است که تحقق آن با تقویت و تجهیز روابط عمومی‌ها و تلاش مضاعف این بخش مهم از بدنه فوتبال مازندران، امکان‌پذیر خواهد بود.

مهدی رضی افزود: تعامل مثبت و سازنده میان روابط عمومی‌ها با مدیران و بدنه هیأت فوتبال می‌تواند به ارتقای اطلاع‌رسانی و در نهایت اطلاع‌ مردم از مجموعه تلاش‌های انجام‌شده در هیأت‌های شهرستانی منجر شود.

 

 

وی خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها به اقدامات مثبت هیأت‎های شهرستانی شد و اضافه کرد: برقراری ارتباط مناسب میان هیأت‌های شهرستانی و هیأت استان با رسانه‌ها، گام مهمی برای دستیابی به موفقیت در امر اطلاع‌رسانی است.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران هنر مدیریت در روابط عمومی‌ها را تقویت نگاه مدیران هیأت‌ها به ضرورت امنیت روابط عمومی و لزوم توجه به آن برشمرد و بیان کرد‌: اگر مدیران روابط عمومی بتوانند با ظرافت و دقت، مدیران دستگاه‌های خود را نسبت به اهمیت جایگاه اطلاع‌رسانی و نقش روابط عمومی‌ها در شناساندن ظرفیت‌های هر دستگاه به جامعه آگاه سازند، نقش مهمی را در پیشبرد اهداف هیأت‌های خود ایفا کرده‌اند.

این مسؤول تأکید کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به‌ویژه‌ در هیأت‌های فوتبال به‌خوبی درک شده‌ است اما این نگاه باید به‌ مراتب تقویت شود.

رضی در ادامه ضمن قدردانی از رئیس هیأت فوتبال فریدونکنار و همکاران روابط عمومی این هیأت، که میزبانی نخستین نشست را پذیرفتند، یادآور شد: تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای سطح روابط عمومی فوتبال مازندران به‌کارخواهیم گرفت و امیدواریم با همکاری و همراهی شما بتوانیم در این راه موفق‌تر از قبل گام برداریم.

وی ایجاد زمینه برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در هیأت‌های فوتبال، تقویت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های روابط عمومی و فراهم کردن بستر لازم به‌منظور تخصصی و حرفه‌ای شدن روابط عمومی‌ها را با تأکید بر فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی، از اولویت‌های هیأت فوتبال دانست.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران با اعلام اینکه ضرورت دارد که روابط عمومی‌ها با به‌روز کردن سایت‌های اطلاع‌رسانی، آخرین اطلاعات و اخبار هیأت‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید به جایگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار هیأت اهمیت بدهند، چرا که این قشر بدون هیچ چشم‌داشتی در این امر تلاش می‌کنند.

صانعی رئیس هیأت فوتبال فریدونکنار ضمن خیر مقدم به مهمانان از روابط عمومی‌ها به‌عنوان پایگاه اطلاعاتی بین سازمان‌ها و جامعه نام برد و تصریح کرد: در واقع با کمک روابط عمومی، باید فوتبال شهرستان‌ها و استان را به جامعه معرفی کنیم و عملکرد هیأت‌ها در تمام مسائل باید در روابط عمومی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.

دلاوری مسؤول امور فرهنگی هیأت فوتبال مازندران نیز در این مراسم ارتباط میان روابط عمومی و رسانه را ارتباطی عمیق و تنگاتنگ توصیف کرد و گفت: بخش مهمی از اهداف و وظایف سازمانی روابط عمومی‌ها از طریق همکاری صحیح با رسانه‌ها قابل تحقق است و رسانه‌ها نیز برای تهیه اخبار و اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود به ارتباط و تعامل سازنده با روابط عمومی‌ها تکیه دارند و هر چقدر این رابطه منطقی و قوی‌تر باشد، اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع در حوزه عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها به نحو مناسب‌تری انجام می‌شود.

وی ضمن تمجید از عملکرد خوب روابط عمومی هیأت فوتبال مازندران در یکی دو سال اخیر اظهار کرد: همه مدیران قبلی‌ای که در این سمت حضور داشتند به اندازه خودشان تلاش کردند اما با حضور تیم اجرایی جدید در واحد روابط عمومی هیأت، تحول عظیمی در بخش اطلاع‌رسانی و ارتباطات در هیأت و فوتبال مازندران صورت گرفته و مطمئنیم با ادامه این روند این عزیزان کمک‌های زیادی به پیشرفت فوتبال مازندران خواهند داشت.

شعبان وفایی‌نژاد پیشکسوت عرصه خبر نیز برگزاری نشست‌های مشترک میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها را در جهت تقویت این رابطه و ارتقای سطح اطلاع‌رسانی در استان، بسیار مؤثر و ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد تا این روابط در جهت پیشرفت فوتبال مازندران تقویت شود.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست، هم‌اندیشی، هم‌فکری و گفت‌وگو پیرامون مسائل مهم شهرستان‌ها و بررسی دغدغه‌های حوزه روابط عمومی و رسانه باید باشد.

همچنین در این نشست عباس ناساری یکی از برجسته‌ترین عکاسان ورزشی شمال کشور با ابراز رضایت از برگزاری این نشست، تقویت و تجهیز امکانات روابط عمومی‌ها را گام مهمی برای موفقیت‌های بیشتر روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این نشست کلاس آموزش خبرنویسی و روابط عمومی توسط شعبان وفایی‌نژاد و همچنین در دو نوبت آموزش عکاسی توسط عباس ناساری و بهروز خسروی برگزار شد.

در ادامه مسؤولان روابط عمومی‌های هیأت‌های فوتبال شهرستان‌ها گزارش مختصری از فعالیت‌های سال ۱۳۹۶ را ارائه و راهکارهای خود را در زمینه پیشرفت فوتبال بیان کردند.

حضور در آسایشگاه بهزیستی از دیگر برنامه های این نشست بود.

همچنین مقرر شد در نشست‌های آتی، مدیران روابط عمومی‌های هیأت‌های فوتبال درخصوص چگونگی ایجاد کارگروه‌های مختلف و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی و تدوین اساسنامه آن بحث و بررسی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها