خبرهای داغ:
رضا کمالی مقدم:

هرچقدر به اعتقاداتمان پایبند تر بوده ایم، نتیجه های مطلوب تری کسب کرده ایم

کاپیتان اسبق تیم ملی کبدی گفت: این پرچم که به نام حضرت زهرا(س) وهمیشه همراه تیم ما هست، انرژی مضاعفی را به ما می‌بخشد به طوریکه هرچقدر ما به اعتقاداتمان بیشتر پایبند بوده ایم،نتیجه‌های مطلوب تری را کسب کرده ایم
کد خبر: ۹۰۱۵۹۸۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
رضا کمالی مقدم
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ رضا کمالی مقدم شب گذشته در آستان مقدس حضرات سیدان الکریمان(ع) اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بالاترین سطح در رده سنی جوانان از ۹ الی ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سنندج استان کردستان برگزار شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی کبدی تصریح کرد: این مسابقات باحضور ۳۳۰ کبدی کار و بین ۲۲ تیم برتر کشور برگزار شد که عنوان قهرمان رقابت‌های کبدی جوانان پسرکسب شد.
کمالی مقدم افزود: تیم اصفهان در بازی اول با تیم تبریز توانست به برتری دست یابد و در بازی دوم با استان مازندران نیز توانست بازی را به نفع خود به پایان برساند.
وی یادآور شد: در مرحله حذفی که ۸ تیم نهایی در آنجا حضور داشتند، توانستیم تیم استان فارس را شکست دهیم و در بین چهار تیم برتر که تیم‌های قوی‌ای بودند توانستیم به فینال راه یابیم.
سرمربی تیم قهرمان رقابت‌های کبدی جوانان پسر خاطر نشان کرد: در مسابقات فینال در مقابل تیم استان گلستان که تیم شناخته شده‌ای در سطح کشور است قرار گرفتیم و خوشبختانه توانستیم این تیم را با نتیجه ۴۲ بر ۳۹ مغلوب خود کنیم.
وی تصریح کرد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که این لطف شامل حال ما شده است که در این منطقه واسطه بسیار خوبی داشته باشیم به طوری که ما قبل از این مسابقه به این آستان توسل کردیم و نذرکردیم که اگر تیممان بهترین نتیجه را کسب کرد به صورت پیاده روی از منازلمان به سمت این آستان حرکت کنیم و نسبت به این حضرات عرض ارادت کنیم.
کمالی مقدم خاطر نشان کرد: این پرچمی که به نام حضرت زهرا (س) و همیشه همراه تیم ما هست، انرژی مضاعفی را به ما می‌بخشد به طوریکه هرچقدر ما به اعتقاداتمان بیشتر پایبند بوده ایم، نتیجه‌های مطلوب تری را کسب کرده ایم.
وی در پایان یادآور شد: در اواخر آبان ماه و یا اوایل آذرماه سال جاری، مسابقات قهرمانی آسیا در استان همدان یا اصفهان برگزار می‌شود که امیدواریم چندین نفر از افراد این تیم وارد تیم ملی کبدی کشور شوند.
ارسال نظرات