خبرهای داغ:
مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس مطرح کرد
مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی سپاه قدس گفت: موفقیت‌های حزب الله در انتخابات لبنان نشان برد و قدرت انقلاب اسلامی بوده است و در عراق نیز جریانات همسو ولایت در کرسی‌های قدرت پیشرو هستند.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۵۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت شامگاه پنجشنبه در یادواره ۳۸ شهید مفقودالأثر تیپ فاطمیون اظهار کرد: از ویژگی‌های رابطه میان مردم و رهبر عشق است و این یک رابطه سازمانی نیست.

وی افزود: ما برای ولی از واژه ملک یا سلطان استفاده نمی‌کنیم و ریشه آن از ولا می‌آیند که معنا حب و عشق می‌دهد که اشاره به این دارد که ما فرمانبردار رهبر و عاشق او هستیم.

مسؤول سابق نمایندگی، ولی فقیه در نیروی سپاه قدس گفت: از آیات قرآن برمی‌آید که مزد رسالتی که خداوند فرستاده است جز دوستی و مودت نسبت به ولایت نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: عشق به ولایت، تحول آفرین، تحرک آفرین، و کارساز است و می‌تواند یک سرمایه بزرگ برای جامعه باشد.

سعادت ادامه داد: در صدر اسلام برای رخنه به این ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری دو گام «جایگزینی ولایت‌مداری با بدل آن» و «تبدیل عشق راستین به ولایت به دشمنی و بغض» بوده است.

وی اضافه کرد: پیروی از ولایت، نهضت کربلا را جاویدان کرد و امام حسین (ع) به چنین یارانی می‌بالد و این در حالی است که امام علی (ع) از یاران خود می‌نالد و خطاب به آن‌ها می‌فرماید که «مثل شما برای من همانند کسی است که خار را با خار در بیاورد»؛ باید دانست که امام علی (ع) نه تک‌نفری بلکه در کنار ولایت‌پذیری یاران خود به سرور و قدرت می‌رسد.

مسؤول سابق نمایندگی، ولی فقیه در نیروی سپاه قدس یادآور شد: از سخت‌ترین روز‌های گذشته به پیامبر اسلام (ص) روز شهادت حمزه و جعفربن ابی‌طالب بوده است که یاران با وفای ایشان بوده‌اند که این گونه یاران برای رهبر قدرت است.

وی تصریح کرد: امروزه مهم‌ترین مسأله، سرمایه‌ی عشق به رهبری و ولایت است و فهم این مسأله، دشمن را به فکر پیدایش وهابیت، بهائیت انداخته، آن‌ها را به جان و فرهنگ ما انداخته است.

سعادت اذعان داشت: پیام مقام معظم رهبری نه فقط در ایران بلکه در جهان اسلام نقش‌آفرینی می‌کند؛ وقتی که حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیست که یکی از ارتش‌های قوی دنیا را دارد تبریک پیروزی خود را اول به مقام معظم رهبری داد و ایشان را فرمانده اصلی این پیروزی دانسته‌اند.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین مسأله در حزب‌الله امر و نهی شما مردمان است و اگر این امر و نهی شما دیده نشد، اساس دستور و مسیر حرکت را حب و بغض شما نهاده می‌شود که آنچه شما را خوش‌حال کند در دستور کار قرار می‌گیرد و اگر حب و بغض شما نیز دیده نشد به حب و بغض محتمل شما متوسل می‌شویم.

مسؤول سابق نمایندگی، ولی فقیه در نیروی سپاه قدس بیان داشت: فراگرفتن کرسی‌های قدرت بیش از دوره‌های قبلی و همچنین موفقیت‌های حزب‌الله در انتخابات لبنان نشان برد و قدرت انقلاب اسلامی بوده است و در عراق نیز جریانات همسو ولایت در کرسی‌های قدرت پیشرو هستند.

وی متذکر شد: امید وحدت و پیوند تشیع و تسنن اصیل، نه آمریکایی را داریم و آن را برقرار می‌کنیم؛ موفقیت‌های ما در لبنان، عراق، سوریه، بحرین، یمن و فلسطین نشان برد قدرت رهبری در جهان اسلام است و نگاه دشمن به این نقطه و قدرت است.

سعادت در پایان ابراز داشت: فرهنگ شیعه در قانون اساسی افغانستان و مراکز آموزشی آن مورد توجه قرار گرفته است و در محکمات نیز فقه شیعه جایی گرفته است و وحدت بهتر شیعه و سنی در افغانستان ما را امنیت بهتری برخورد کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها