خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

باید همه توان خود را صرف عمق بخشی داخلی انقلاب کنیم

سردار مرتضوی در همایش ابلاغ برنامه های سپاه و بسیج دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: امروز ضرورت انقلاب اسلامی ما اقتضاء می کند همه توان خود را صرف عمق بخشی داخلی انقلاب کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۴۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار مرتضوی در همایش ابلاغ برنامه های سپاه و بسیج دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: امروز ضرورت انقلاب اسلامی ما اقتضاء می کند همه توان خود را صرف عمق بخشی داخلی انقلاب کنیم.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در هر مقطعی از انقلاب برخی تهدیدات برجسته تر می شود و ماباید اقدامات تقابلی مناسب با تهدید ها را داشته باشیم اظهار داشت: امروز آن چیزی که انقلاب را بیش از گذشته تهدید می کند تلاش دشمن برای خدشه وارد کردن و انحراف و سقوط نظام و انقلاب از درون است.

سردار مرتضوی ادامه داد: برآورد دشمن، امید دشمن و تلاش و ائتلاف او به این نتیجه رسیده که بهترین روش ایجاد و بروز تشکیل حرکات اجتماعی و مدنی است.

وی گفت: برای مقابله با جبهه دشمن به لحاظ کمی اقدامات فراوانی در عمق بخشی به انقلاب صورت گرفته ولی به لحاظ کیفی به حد مطلوب نرسیده ایم.

سردار مرتضوی با بیان اینکه اگر بخواهیم قدرت ریسک پذیری دشمن بالا نرود باید دو کار عمده را انجام دهیم گفت: اول اینکه همواره رعب و وحشت را در اردوگاه دشمن باید حاکم کرد و در ثانی روحیه اعتماد و امید و نشاط را در بین نیروهای خودی ایجاد نمود.

مرتضوی ایجاد اعتماد و امید در جبهه خودی را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: اصل سرمایه نظام و سپاه نیروی انسانی آن است و باید تلاشی جمعی کنیم تا از هرگونه زشتی به دور باشند و انسجام و همدلی و تلاش و یکرنگی در مجموعه حاکم شود چراکه این رویه اثر مثبت بر مجموعه و بعد پیشبرنگی و پیشروندگی آن خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار