خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه اهواز گفت: خروج آمریکا از برجام از بزرگترین و سخت‌ترین شکست‌هایی است که آمریکا در طول تاریخ شاهد بوده، این کشور در تمام جنگ‌ها با شکست مواجه شد اما رسوایی خروج آمریکا از برجام بیشتر از شکست‌های نظامی این کشور است.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۳۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

آیت الله ابوالحسن حسن زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: علمای ما همیشه مدافع عزت  و سربلندی امت بودند و شواهدی داریم که قیام کردند که مهمترین آن‌ها اعتراض توسط میرزا رضای شیرازی است، در 24 اردیبهشت ماه سالروز لغو استعماری تنباکو در سال 1270 توسط میرزا رضای شیرازی است .

وی افزود: این حرکت میرزا رضای شیرازی ضربه سهمگینی را به دشمن وارد کرد چراکه آن‌ها همیشه به دنبال این بودند که سلطه سیاسی خود را از طریق سلطه اقتصادی آغاز کنند که این فتوا سد محکمی بر راه آن‌ها ایجاد کرد.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه 25 اردیبهشت روز پاسداشت زبان فارسی و حکیم ابوالقاسم فردوسی است، گفت: زبان فارسی یکی از شیرین‌ترین و مهمترین زبان‌ها بوده و در بخش‌های مختلف این زبان خدمات بسیاری به کشور و دین و مذهب داشته است.

قیمت اجناس در بازار همزمان با ماه مبارک رمضان نباید افزایش پیدا کند

وی در ادامه با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه سرحال بودن و نشاط و مهربانی و محبت است و رسول خداوند در این باره گفته‌اند که   هرکس در ماه رمضان اخلاقش را نیکو کند این خوش اخلاقی باعث می شود که در روز قیامت از پل صراط به راحتی عبور کند.

حسن‌زاده با بیان اینکه   نباید در ماه رمضان اسرافی باشد و جایی که افطاری داده می‌شود سعی کنید که سفره‌های افطاری خود را با اسراف پهن نکنیم، گفت: همه ما با  نزدیک شدن به ماه رمضان نگران گرانی اجناس به ویژه مواد غذایی هستیم در صورتی که این موضوع باید برعکس باشد و برنامه بازار این طور ترتیب داده شود که در این ماه مواد غذایی ارزانتر باشد.

وی تصریح‌کرد: در بساری از کشورهای اسلامی مسئله حراج و ارزانتر شدن کالاها و مواد غذایی داریم در صورتی که در کشور ما این موضوع برعکس است و از بازاریان انتظار داریم که خودجوش با سود کمتر فروش بیشتری داشته باشند.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: تمام انتظارات ما در بحث روزه خواری به نیروی انتظامی معطوف می‌شود اما وظیفه همه ما تذکر بدون دعوا و با زبان نرم است.

تولید کنندگان جنس با کیفیت و مرغوب تولید کنند

وی   با اشاره به نام سال جدید گفت: نباید نام سال جدید وشعارهای پیرامون آن فراموش شود بلکه مردم ، مسئولان و تولیدکنندگان  مسئولیت‌هایشان را بیشتر بشناسند و مسئولان محترم قوانین دست و پا گیر را جلوی راه تولید کنندگان قرار دارد را  بردارند تا  تولید کننده از کار خود که تولید است، منصرف نکنند.

حسن زاده تصریح‌کرد: مبارزه با قاچاق بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و آنچه که ورودش سبب ایجاد آسیب به تولید داخل می‌شود باید منع و قوانین را طوری وضع کنند که قاچاقی صورت نگیرد البته تولیدکنندگان و کارگران نیز رعایت ارتقا کیفیت کالا از جهت مرغوبیت و کیفیت را در نظر بگیرند زیرا این عمل یک وظیفه شرعی و دینی است.

وی با بیان اینکه باید کارگران را مادی و معنوی تشویق کرد، گفت: امیدواریم در پایان این سال کارنامه درخشانی را با توجه به شعار سال   خدمت مقام معظم رهبری ارائه دهیم .

رسوایی خروج  آمریکا از برجام ببشتر از شکست‌های نظامی در کشورهای اسلامی است

خطیب نماز جمعه اهواز درباره خروج آمریکا از برجام عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام از بزرگترین و سخت‌ترین شکست‌هایی است که آمریکا در طول تاریخ شاهد بوده، این کشور در تمام جنگ‌ها با شکست مواجه شد اما رسوایی خروج آمریکا از برجام بیشتر از شکست‌های نظامی این کشور است.

وی گفت: آمریکا خود را کدخدا معرفی کرده است و معتقد است همه بایداز آن پیروی کنند اما در مسئله خروج آمریکا از برجام تنها 5 الی 6 کشور در کل دنیا از جمله صهیونیستم ، سعودی‌ها، بحرین وعمارت از آمریکا در  برابر این تصمیم حمایت کردند و در کشورهای اروپایی این عمل آمریکا محکوم شد و اعلام کردند که این تصمیم را حمایت نمی‌کنند.

حسن زاده گفت: این دهکده جهانی که آمریکا بخواهد آن را کدخدایی کند اینگونه با شکست  مواجه شد و هیچ کس نگرانی خروج آمریکا از برجام را ندارد بلکه باید از ترامپ  که رسما خروج از برجام را اعلام کرده است، تشکر کرد زیرا این کشور تا کنون وارد برجام نشده بود.

وی با بیان اینکه از خروج آمریکا هیچ ترسی نداریم بیان کرد: باید وحدت و انسجام داخلی کشور را حفظ کنیم زیرا اگر بین خودمان تفرقه وچند دستگی باشد بدون شک دچار مشکل خواهیم شد و آنچه که مقام معظم رهبری بیان می‌کنند را باید تبعیت کنیم.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح‌کرد: یکی از برنامه‌های دشمن که به شدت  به دنبال آن  هستند کاهش اعتماد به نظام است که این برنامه بیشتر برای نسلی که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند ترتیب داده شده است اما همه باید تلاش کنیم تا اعتماد بیشتری به نظام جمهوری اسلامی ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها