کد خبر: ۹۰۱۵۹۲۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
پس از وقوع سانحه هوایی یاسوج، مدتی پروازی در فرودگاه یاسوج نبود. اگرچه عملکرد ضعیف مسئولین و برخی نمایندگان استان در مجلس باعث شد که هواپیمای atr با ۷۲ مسافر برود و آتا با ۵۰ مسافر و خدمه جایگزین شود! - اینجا را بخوانید-.

پس از این جریان نماینده محترم مردم شریف بویراحمد و دنا و برخی مسئولین استان بلافاصله پس از نشستن اولین پرواز هواپیمای آتا و حضور در آن در فرودگاه یاسوج حاضر شدند و شروع به عکس انداختن با این هواپیما شدند.

اگرچه واقعا می‌توانستیم در کنار این قضیه برای فرودگاه یاسوج امنیت بهتر و کیفیت بهتر را به ارمغان آوریم، اما متاسفانه در مسایل پشت پرده‌ای این قضیه به فراموشی سپرده شد.

اگر هم اکنون به سایت هواپیمایی آتا مراجعه کنید، قیمت بلیط هواپیمای یاسوج را در هر دو مسیر رفت و برگشت با نرخ باور نکردنی ۳۰۳ هزار تومان مشاهده می‌کنید. قیمت بلیطی که در ابتدای ورود آتا به یاسوج، ۲۰۰ هزار تومان بود و در عرض یکی دو هفته در حال رسیدن به آسمان است.

صبح زاگرس پیشنهاد داد مردم و مسافران این مسیر هوایی، جهت اعتراض به رویکرد این شرکت هواپیمایی مسیر شیراز به تهران را انتخاب کنند.

حال این تصور را داشته باشید که نمایندگان استان با تمام قوا از وزیر راه انتقاد می‌کردند و وی را همراهی نمی‌کردند تا با همان رای جزیی می‌توانستیم وی را استیضاح کنیم، اکنون وضعیت اینگونه نبود.

براحتی این موضوع را تصور کنید که در زمان کوتاه تری شخص وزیر با هواپیمای بهتر و مناسب‌تر در فرودگاه یاسوج حضور پیدا می‌کرد و دستور افزایش تعداد پرواز‌ها را هم صادر می‌کرد!. مردم این موضوع را به تاریخ خواهند سپرد و آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد.

گرچه عزت مردم استان و بویراحمد بازهم در کنار این موضوع نادیده گرفته شد؛ و هواپیمای آتا بر ما قالب شد و داستانی دیگر را برای ما رقم زد!

شرکت آتایی که رسانه‌های تبریز از آن با تیتر «شرکت آتا و هواپیما‌هایی که دیر می‌پَرند/ چوبِ حراج پولدار‌ها به وقت مسافران با ثبت تاخیر ۵۱ هزار دقیقه‌ای!» یاد می‌کنند.

امیدواریم بالاخره مسئولین استانی دغدغه رسانه‌های مستقل را درک کنند و بدانند و بفهمند که رسانه‌ها فارغ از رنگ سیاسی در کنار آن‌ها هستند و اگر حرفی می‌زنند، خیر استان را در آن می‌بینند!
ارسال نظرات