امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه عهدشکنی آمریکا برای ما تازگی ندارد، گفت: شیطان بزرگ به همراه شرکایش همیشه سعی در مخالفت با ملل مظلوم را داشته و این روحیه عهدشکنی اش نیز برای ما آشنا است.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۱۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

عهدشکنی آمریکا تازگی نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های این هفته شهر اسدآباد اظهار کرد: شیطان بزرگ به همراه شرکایش همیشه سعی در مخالفت با ملل مظلوم را داشته و این روحیه عهدشکنی اش نیز برای ما آشنا است و تازگی ندارد.

وی عنوان کرد: سخنان امام راحل در رابطه با آمریکا به طوری دقیق است که احساس می‌کنیم ایشان هم اکنون در کنار ما حضور دارد.

امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: طبق فرمایش امام راحل، آمریکا دیگر کشورها را برای دوستی نخواسته و از سایر دولت‌هاا نتظار خدمتگزاری دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا این جنگ‌ها را برای تضعیف قدرت ایران اسلامـی راه‌اندازی کرد اما در عمل شاهد شکست مفتضحانه شیطان بزرگ و همپیمانان منطقه‌ای آن همچون عربستان بودیم.

حسینی‌مجد ابراز داشت: امروزهمه می‌دانند ایران قدرت برتر منطقه است و همانطور که از اخبار مطلع می‌شویم گروه‌های انقلابی منطقه نیز به تبعیت از انقلاب اسلامی در حال مقاومت در برابر رژیم خونخوار صهیونیستی و رژیم‌های مشابه هستند.

وی اظهار کرد: وقتی برجام توسط آمریکا درهم شکسته شده است چه انتظاری از سه کشور اروپایی که نوچه شیطان بزرگ هستند، می‌رود؟

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه مدت‌ها قبل از اقدام ترامپ، اروپا شروع به جوسازی کرده است، بیان کرد: وقتی 80 درصد تحریم‌ها مربوط به آمریکا و تنها 20 درصد از طرف اروپا است چه اصراری به تعامل از طرف دولتمردان است؟

وی با بیان اینکه 2.5 سال از وقت کشور به همراه میلیاردها دلار سرمایه صرف برجامی شد که فرجامی نداشت، اضافه کرد: اینک وقت آن است تا به خودمان برگردیم و از توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

حسینی‌مجد ابراز داشت: اگر به مردم تکیه کنیم دشمنان در مقابل نظام خار می‌شوند و دیگر  شاهد اینچنین جسارت‌ها از ناحیه مقابل نخواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه این روزها شاهد فساد زیادی در سطح کلان هستیم که باعث بدبینی مردم شده اسـت.

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: وقتی یکی از مذاکره کنندگان هسته‌ای برای 60 شرکت صوری خود وام‌های کلان می‌گیرد باید شاهد خالی شدن منابع مالی بانک‌ها باشیم.

وی ضمن انتقاد از دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین اقتصـادی ابراز کرد: از مسئولین ارشد قوای سه گانه گله‌مند هستیم چراکه برخی از نزدیکان خود این افراد نیز دچار فساد اقتصادی شده‌اند.

حسینی مجد عنوان کرد: فعالیت دستگاه قضا در مقابل قاچاق کالا ضعیف است و مجلس و دولت نیز صدای بلندی برای برخورد با مفسدین سر نمی‌دهند که این مساله باعث تاسف اسـت.

وی با طرح این سوال که علت سکوت رییس دستگاه قضا در برابر فساد چیست و چرا مفسدین  محاکمه نمی‌شوند؟ بیان کرد: مسئولین قدر مردم را بدانند و ولایتمداری خود را در عمـل ثابت کنند.

امام جمعه اسدآباد گفت: اگر به جای رییس جمهور بودم بلافاصله پس از اقدام ترامپ به محضر رهبر معظم انقلاب رفته و از وی کسب تکلیف می‌کردم.

وی به فعالیت 250 کانال ماهواره ای برای خدشه دار کردن وحدت اشاره کرد و افزود: ما این حرف‌ها را می‌زنیم اما مقید به حفظ وحدت نیز هستیم تا جایی که جان خود را برای مسئول ولایتمدار و خدمتگزار نیز می‌دهیم.

گفتنی است؛ در پایان نمازگزاران با برپایی راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب ، اقدامات سخیفانه آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات