خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۱۵۹۰۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در دنیای قلدرمآبه امروزی، ما با قدرت انقلاب را پیش برده ایم و این گفتمان نیز باید پیش رود.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست بصیرتی و سیاسی بسیج فرهنگیان میاندوآب به مناسبت هفته معلم در سخنانی اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس با صبر و مقاومت به پیروزی رسیدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه فرمول ما صبر بود، افزود: مقاومت سلاح ما بوده و انقلاب اسلامی ما در مقابل هجمه ها مقاومت و ایستادگی کرده است.

وی گفت: در دنیای قلدرمآبه امروزی، ما با قدرت انقلاب را پیش برده ایم و این گفتمان نیز باید پیش رود و افتخار هم می کنیم که به عنوان پیروان پیامبر(ص) این گفتمان را در دنیا به پیش برده ایم.

مولودی با اشاره به جنگ روانی دشمنان، تصریح کرد: ما امروز صاحب عزت در دنیا هستیم و جنگ روانی که از خارج کنترل می شود نباید ما را به یاس و ناامیدی دچار کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما پایه و گفتمان جدیدی در دنیا مطرح و ابهت پوشالی آنها را شکست و لذا دشمنان اسلام و انقلاب به دشمنی با آن می پردازند.

وی افزود: دشمنان برنامه ریزی کرده و تلاش می کنند فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اسلامی کنند و باید با بصیرت و سلاح صبر و مقاومت به پیش برویم.

مولودی در ادامه با اشاره به اینکه باید همه چیز بر پایه و اساس اسلام باشد، گفت: در کشور اسلامی باید دقت کنیم عملکردها تا چه اندازه بر اساس اسلام است.

وی با بیان اینکه همه چیز ما باید منطبق بر اسلام باشد، تصریح کرد: اگر می خواهیم خود را نسبت به انقلاب مورد سنجش قرار دهیم باید بر اساس قواره های اسلام سنجش کنیم که همه به انقلاب و اسلام بدهکار هستیم.

ارسال نظرات