خبرهای داغ:
امام جمعه رزن با بیان اینکه تنها راه‌حل برون رفت از این وضعیت اتحاد و همدلی و تکیه بر توان داخلی است، گفت: مسئولان ما باید به جای تخریب یکدیگر و سر دادن شعارهای تفرقه‌انگیز، اتحاد پیشه کنند.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۹۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

اتحاد و تکیه بر توان داخلی تنها راه برون رفت از مشکلات کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام عبدالعظیم مولازاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به قضیه برجام و خروج ترامپ از آن اظهار داشت: مقام معظم رهبری از ابتدا نیز فرموده بودند نباید به آمریکا اعتماد کرد اما به دلیل اینکه جلوی بسیاری از مباحث را در کشور بگیرند اجازه مذاکره با آمریکا را صادر کردند.

وی افزود: در قضیه برجام ما چیزهای زیادی از دست دادیم اما مهمترین دستاوردی که به دست آوردیم این بود که بر غرب‌زدگان و آمریکاپرستان ثابت شد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه رزن خاطرنشان کرد: ایران اسلامی ثابت کرد اهل منطق و اهل مذاکره است و همیشه بر عهدهای خود پایبند است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها حق دارند دیوانگی کنند چراکه ایران اسلامی تمام معادلات آنها را برهم زده و با مدیریت عالی خود در منطقه آنها را متحمل شکست‌های پی در پی کرده است، گفت: پیروزی حزب‌الله در انتخابات پارلمانی اخیر لبنان و شکست عبری عربی‌ها در آن یکی از این مصادیق است، پس از این حقیقت عصبانی است و طبیعی است گاهی دیوانگی کند.

مولازاده اظهار داشت: همه باید بدانند یاوه‌گویی‌های ترامپ نمی‌تواند لطمه‌ای به ایران اسلامی بزند، آمریکایی‌ها باید بدانند ما نیازی به آنها نداریم و از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: ما روزهای سخت‌تر از این را نیز تحمل کرده‌ایم، اما در آن روزهای سخت با کوشش جوانان این مرز و بوم به دستاوردهای بسیاری دست یافتیم.

امام جمعه رزن تصریح کرد: طبق فرموده حضرت آقا به اروپایی‌ها نیز نباید اعتماد کرد، نباید دلبسته مذاکرات ثانویه شد، چراکه آنها نیز به دنبال منافع خود هستند و با برآورده شدن آن همه قول و قرارهای خود را فراموش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تنها راه‌حل برون رفت از این وضعیت اتحاد و همدلی و تکیه بر توان داخلی است، افزود: مسئولان ما باید به جای تخریب یکدیگر و سر دادن شعارهای تفرقه‌انگیز، اتحاد پیشه کرده و برای آبادانی کشور و بهبود وضعیت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی مردم بکوشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات