فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

منتخبین جشنواره مالک اشتر باید بیشتر در راستای حرکت جهادی و انقلابی تلاش کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن تأکید بر احیا و تقویت تفکر بسیجی در جهت رفع مشکلات کشور گفت: منتخبین جشنواره مالک اشتر باید بیشتر در راستای حرکت جهادی و انقلابی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۶۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به منظور معرفی فرماندهان، مدیران بسیج، رابطین دفتر نماینگی و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در اردکان برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در این مراسم ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی رده‌های برتر عنوان کرد که بهترین و بیشترین فعالیت را داشته اند.
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی، بسیجیان را مالک اشتر زمان دانست و گفت: مالک اشتربا بصیرت و شناخت صراط مستقیم، معنویت، عبادت، تقوا، عزم راسخ، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت، شجاعت و قدرت فرماندهی در کنار امام زمان خود حضرت امیر المومنین علی (ع) ایستاد و امروز بسیجیان ما نیز با این خصوصیات در کنار، ولی فقیه و امام زمان خود حضور دارند وایستاده اند.
وی افزود: بسیجیان و منتخبین جشنواره مالک اشتر باید در راستای حرکت جهادی و انقلابی بیشتر تلاش کنند و برای سایرین الگو باشند و با تقویت نقاط قوت از فرصت‌ها حداکثر استفاده را ببرند و نقاط ضعف را برطرف کنند. ما باید فرهنگ و تفکر بسیجی را برای حل مشکلات کشور احیا و تقویت کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار