فرمانده سپاه سلمان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری اجلاسیه تبیین از حمایت کالای ایرانی و اولین همایش شبانان و گله داران در سیستان و بلوچستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۶۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مهمانسرای سپاه در شهرستان زاهدان برگزار شد از برگزاری دو همایش، اجلاسیه تبیین حمایت از کالای ایرانی و اولین همایش شبانان و گله داران در استان خبرداد.

وی با اشاره به این مطلب که امروزه حوزه جنگ دشمن در دنیا جنگ اقتصادی است و مهم‌ترین حوزه در بحث حمایت از کالای ایرانی حوزه نظری و فکری است تصریح کرد: باید نگاه ما به درون و توانمندی‌های کشورمان باشد.

سردار معروفی با اشاره به این نکته که اجلاسیه تبیین حمایت از کالای ایرانی در ۲۴ اردیبهشت سال جاری در زاهدان برگزار می‌شودافزود: این اجلاسیه در سیستان با محوریت زابل، در بلوپستان با محوریت ایرانشهر و در چابهار نیز اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: اجلاسیه تبیین حمایت از کالای ایرانی باکار، کارشناسی شده پیگیری و برنامه‌هایی را در سپاه در راستای فرهنگ سازی از خرید کالای ایرانی اجرایی می‌کنیم.

فرمانده سپاه سلمان با تاکید بر این مطلب که این دو همایش در بخش ملی و در بخش استانی اجرا می‌شود که به دنبال فرهنگ سازی با نگاه نیاز مردم است بیان کرد: دیدگاه انقلاب و حکومت اسلامی تکریم از مردم است و فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال حکم و فتوای است که باید این مهم را نهادینه کنیم.

وی علت فقر و بیکاری مردم را آسیب‌های اجتماعی برشمرد و در ادامه گفت: سپاه با مردم و حافظ دستاورد‌های انقلاب است.

این مسئول مردم را بزرگترین دستاورد‌های انقلاب دانست و اظهارداشت: سپاه به دور از خط کش گذاری قومی و مذهبی در راستای تکریم و حفظ آبروی مردم گام برداشته و بر میدارند.

سردار معروفی به فعال شدن کمیته‌های فرهنگی و محتوا، رسانه و تبلیغات، نمایشگاه، امنیت ایمنی، اجرایی و پشتیبانی اشاره و بیان کرد باید رسانه‌ها با توانایی و تاثیر گذاری خودشان روی تولیدات داخلی استان تبلیغ کنند.

فرمانده سپاه سلمان در ادامه به برگزاری اولین همایش شبانان و گله داران اشاره و بیان کرد: قشر عشایر صادق‌ترین و تنها‌ترین قشری است که از بازوی خودشان نان می خورند.

وی افزود: عشایر بهترین و سالم‌ترین تولیدات داخلی را تولید می‌کنند که ما با خرید از تولیدات این قشر باید از آن‌ها حمایت کنیم.

معروفی ادامه داد برای اولین بار همایش شبانان و گله داران با محوریت بسیج عشایری و کمک به قرارگاه محرومیت زدایی کشور با حضور ۴۰۰ نفر از عشایر و طوایف استان در سطح ملی و استانی به مدت یک روز در زاهدان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوپستان در پایان خاطر نشان کرد: این همایش با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، زندگی ساده و بی آلایش، الگوی مصرف برای تولیدات ایرانی در ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهدشد.
ارسال نظرات