مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و دبیر علمی کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) از چاپ مجموعه مقالات برگزیده این کنگره در قالب کتاب «فاتح قلوب»خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۵۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دبیرعلمی کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) در کنگره این عالم ربانی با اشاره به آیات و روایات حضرات معصومین (ع) تقدیر از عالمان را تکریم خداوند دانست و اظهار داشت: از سال گذشته فراخوان مقالات تحقیقاتی در سطح استان و کشور اعلام شد و در این زمینه مقالاتی متعدد به دبیرخانه کنگره رسید که نکته قابل توجه این بود که بسیاری از این مقاله‌ها از سوی محققین جوان ارائه شده بود که نشان دهنده علاقه قشر جوان به این عرصه است.

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی خاطر نشان کرد: امروز با معرفی درست این عالم ربانی از سوی علمای متعدد در کشور و استان، جایگاه علمی برجسته ایشان بر همگان روشن شده و این درحالی است که تا پیش از این عده‌ای در کشور و استان از شخصیت علمی حاجی شیخ بی اطلاع بودند.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: مجموعه مقالات در مورد آیت‌الله شیخ غلامرضا یزدی پس از ارزیابی و بررسی و در قالب کتاب «فاتح قلوب» به چاپ رسید و رونمایی شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد با قدردانی از زحمات تمام کسانی که در برپایی این کنگره ملی تلاش کردند گفت: از تمام افراد و نهاد‌های دخیل در برگزاری این کنگره تشکر می‌کنم و از درگاه باری تعالی توفیق شناخت علما و گام برداشتن در مسیر آنان را خواستارم.
ارسال نظرات