خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام گفت: این اقدامات نسنجیده و ناپخته، موجب منزوی شدن آن کشور در نزد افکار عمومی و کشورهای جهان خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۳۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: دولت آمریکا همواره به بهانه های مختلف اقداماتی علیه کشورمان انجام می دهد و خروج از برجام زمینه ساز ایجاد بی اعتمادی سایر کشورها نسبت آن کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی هیچ گاه از مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های قدرت های پوشالی به ویژه آمریکا دست برنخواهد داشت.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: بر اساس رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب، اگر قرار به ادامه برجام با سایر کشورها باشد، باید تضمینی محکم در این زمینه وجود داشته باشد تا بار دیگر شاهد عهدشکنی های طرف های مقابل نباشیم.
خطیب جمعه مراغه گفت: مسئولان دولت، رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی که در زمینه برجام فعالیت دارند، باید فرمایشات رهبری را به دقت اجرا کنند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.
حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهونیستی به خاک سوریه نیز افزود: در این حمله، پاسخ محکمی از سوی نیروهای سوری و جبهه مقاومت اسلامی به این تعرض ها داده شد و این امر نشان می دهد که زمان پاسخگویی به زیاده خواهی های این رژیم غاصب فرارسیده است.
وی ادامه داد: جوانان و سربازان امام و رهبری همواره در صحنه حاضر هستند تا رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه احساس امنیت نداشته باشد.
حجت السلام پورمحمدی اضافه کرد: متاسفانه برخی دولت های خارجی و کشورهای منطقه انتظار دارند که پاسخی به تعرضات رژیم صهونیستی داده نشود و این در حالی است که جوانانی که راه شهدا را ادامه می دهند جواب آنان را به خوبی خواهند داد.
در پایان نماز جمعه این هفته مراغه، نمازگزاران این شهرستان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام وقیحانه دولت آمریکا در خروج از برجام و نیز تعرضات رژیم صهونیستی را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها