خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

محرومیت زدایی رسالت مهم بسیج سازندگی/ اروپا نقش عمر و عاص را بازی می کند

فرمانده سپاه میانه در آیین گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، علت تشکیل این نهاد مقدس را پر کردن خلإ جهاد سازندگی و محرومیت زدایی را از سیاست های مهم بسیج سازندگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۲۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی افزود: نقش آفرینی بسیار ضعیف ادارات و نهادها در خصوص تقویت و توسعه روستایی و حمایت از روستاییان نسبت به اوایل انقلاب، موجب مهاجرت های شدید روستائیان شده و تولیدات کشاورزی و دامی را تحت تاثیر قرار داده است.

 وی گفت: بسیج سازندگی در جهت احیای تفکر سازندگی و محرومیت زدایی نیروهای جهاد سازندگی در کشور، بوجود آمد و در طول عمر کوتاهش پیشرفت قابل توجهی  دارد.

   غیابی ادامه داد: مردم صاحبان انقلاب و کشورند و مطالبه گری از مسئولان حق آنان است و مسئولان باید پاسخگوی کم کاری های خود باشند.

   وی با تشریح گوشه هایی از عملکرد بسیج سازندگی، کمک به محرومین و مستضعفان جامعه و رفع محرومیت از روستاها با اجرای طرح های عمرانی، آموزشی، احداث و سازندگی، خدمات رسانی و بهداشت را از مهم ترین برنامه های اجرای بسیج سازندگی خواند.

 غیابی اظهار داشت: کارهایی که بسیج سازدگی به نوبه خود انجام می دهد خارج از وظایف ذاتی و فقط در راستای حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است و برای رفع مشکلات عدیده مردم، دستگاه های اجرایی کشور باید تمام توان خود را بکار گیرند.

   فرمانده سپاه میانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج ترامپ از قرارداد برجام، بیانات راهگشای رهبری را متذکر شده و تصریح کرد: بی شک از کشوری مثل آمریکا که سابقه دیرینی در دشمنی با ایران دارد، بیشتر از این انتظار نمی رفت.

   جعفر غیابی خواستار هوشیاری مردم و مسئولان نسبت به بقیه اعضای 1+5 شد و افزود: همچنان که رهبری نیز یادآور شدند، اروپا نیز همچون آمریکا غیرقابل اعتماد است و جیره خوار و روزی بگیر آمریکاست و دیر یا زود کاری را خواهد کرد که امثال ترامپ کرده است.

   وی بر عدم رعایت خطوط قرمز ترسیمی از سوی رهبر توسط مسئولان در خصوص برجام اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم افرادی مثل ابوموسی اشعری که تفکرشان تفکر بیگانگان شده است، فریب عمروعاص زمان را نخورده و تیغ بر گلوی علی زمان نگذارند.  

   غیابی بیان کرد: اروپا اکنون نقش عمر و عاص را برای آمریکا به عنوان معاویه زمان اجرا می کند و متاسفانه عده هنوز به سیاست های اروپا خوشبین هستند همچنان که به آمریکا اعتماد کرده بودند.

   آیین گرامیداشت هفته بسیج سازندگی با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم پس از حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، با شرکت در راهپیمایی، دوشادوش دیگر همشهریان، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و عدم پایبندی آمریکا به تعهدات خود در برجام را محکوم کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها