دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به حضور عشایر غیور در اقصی نقاط کشور ابراز داشت: از افتخارات سپاه این است که در کنار عشایر باشد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۹۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار ضیاء‌الدین حزنی در نخستین همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران کرمان اظهار داشت: بیش از یک هزار پروژه عمرانی و بیش از 5 هزار فعالیت غیرعمرانی توسط سپاه کرمان در راستای محرومیت‌زادیی اجرا شده است.

وی مجموعه پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه کرمان را 6 هزار و 658 طرح عنوان کرد و افزود: این فعالیت‌ها با 8 میلیارد تومان قرارداد به اجرا رسیده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به حضور عشایر غیور در اقصی نقاط کشور ابراز داشت: از افتخارات سپاه این است که در کنار عشایر باشد.

حزنی تصریح کرد: عشایر یک درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، اما 25 درصد از تولید پروتئین و 35 درصد از تولیدات صنایع دستی کشور را در دست دارند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی نیست که نتوانیم با دستان خودمان آن را برطرف سازیم، افزود: اگر همه گروه‌ها و اقشار کنار هم باشیم، موفقیت نصیب ما خواهد شد.

حزنی گفت: سپاه از مردم و برای مردم است، همه راهبردهای سپاه، مردم‌دوستی و مردم‌یاری است و برای مردم ایران تشکیل شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اظهار داشت: شاید وظیفه ذاتی سپاه محرومیت‌زدایی نباشد، اما رسالت خود می‌دانیم که به کمک محرومان شتافته و مشکلات جامعه را برطرف کنیم.

وی بیان داشت: اگر هر فرد به خوبی وظیفه خود را انجام دهد، قطعا مشکلاتی را که امروز در جامعه شاهد هستیم، دیگر نخواهیم داشت.

ارسال نظرات