خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج شهید سید مصطفی خمینی (ره) در راستای ترویج طب سنتی اسلامی اقدام به حجامت رایگان بسیجیان و اهالی منطقه ۳۰ متری هنرستان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۸۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با فرارسیدن ماه «حزیران» و موسم حجامت و در راستای احیای این سنت نبوی، برنامه حجامت رایگان بسیجیان و اهالی محل به همت کمیته سلامت قرارگاه فرهنگی مسجد شهید سید مصطفی خمینی (ره) در حسینیه شهید باطنی اجرا شد.
چهار نفر از متخصصان طب سنتی، اجرای این سنت پسندیده اسلامی را به انجام رسانیدند و طی آن، ۱۰۸ نفر از بسیجیان و اهالی خیابان ۳۰ متری هنرستان اقدام به حجامت رایگان کردند.
در حاشیه این آیین، کلیپی از سخنرانی‌های دکتر خیراندیش درباره فواید حجامت و تفاوت‌های اهدای خون با این سنت نبوی درجهت ترویج و تبیین فرهنگ حجامت پخش شد.
قرارگاه فرهنگی مسجد شهید سید مصطفی خمینی (ره) با کمیته‌های گوناگون از جمله کمیته سلامت، کمیته امربه معروف کمیته تبلیغات و.. در ابتدای سال ۹۷ تاسیس شد و با فرماندهی امام جماعت مسجد و همکاری حوزه چهار شهید ورزنده ناحیه بسیج امام حسین (ع) به برنامه ریزی‌های فرهنگی گسترده در سطح محدوده جغرافیایی پایگاه اقدام می‌نماید.
ارسال نظرات