مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «سردار شعبان نصیری» در کرج برگزار شد

مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «حاج شعبان نصیری» با سخنرانی سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) و با حضور خانواده شهید و جمعی از همرزمان وی امروز در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۴۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «حاج شعبان نصیری» با حضور سردار محمداسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) ،ایت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان  البرز ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان  البرز و همچنین خانواده شهید و جمعی از همرزمان وی در امام زاده حسن (ع) کرج برگزار شد .

مراسم اولین سالگرد شهادت «سردار شعبان نصیری» در کرج برگزار شد

گفتنی است سردار شعبان نصیری که برای دفاع از حریم آل الله عازم عراق شده بود در روز 5 خرداد ماه 96 در عملیات آزادسازی غرب موصل به شهادت رسید.

شهید نصیری از اهالی شهرستان کرج پس از 38 سال مجاهدت و جهاد در عرصه دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عراق سرانجام به یاران شهیدش پیوست.

شهید نصیری در دوران دفاع مقدس سِمت‌هایی همچون جانشین فرمانده گردان امام سجاد (ع) و جانشین فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) را برعهده داشت و تأسیس سپاه بدر عراق به همراه شهید دقایقی نیز در کارنامه مجاهدت‌های او به چشم می‌خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار