رئیس عتبات عالیات استان البرز:

امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرزگفت: امنیتی که در حال حاضر در کشور حکم‌فرما است را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۲۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگززاری بسیج  از کرج ، سلیمان شکری  در بیست و یکمین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس که در حسینیه کانون جوانان بسیج ناحیه سپاه امام حسیت (ع) کرج  برگزار شد گفت: امنیتی که در حال حاضر در کشور حکم‌فرما است را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

وی تصریح کرد: معماری ایرانی در بازسازی حرم امامان معصوم (ع) برای مردم عراق محبوبیت دارد و این را مدیون عملکرد مطلوب ستاد بازسازی عتبات عالیات هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت ادامه داد: نزدیک به دو دهه است که ستاد بازسازی عتبات عالیات بعد از رژیم بعث عراق که بیشترین آسیب را به این اماکن مقدس وارد کرد، به ترمیم و بازسازی عتبات عالیات می‌پردازد.

شکری با تقدیر از سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سپاه قدس همواره یاری‌رسان به مظلومان جهان اسلام بوده است.

وی بابیان اینکه ساخت صحن حضرت زهرا (س) در کنار حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) آغازشده است، بیان کرد: نسل‌های بعدی به ساخت این صحن زیبا خواهند بالید.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: محبین ائمه مطهر با پرداخت هزینه خرید یک متر یا بیشتر از خاک حرم به نام خود یا شهیدشان، علاوه بر اینکه افتخاری برای آخرت خود ایجاد کردند، کمک گسترده‌ای نیز در بازسازی عتبات عالیات داشته‌اند.

شکری با اشاره به ساخت ضریح مطهر حبیب بن مظاهر و 6 درب از درب‌های حرم سید محمد عموی حضرت ولی‌عصر (عج) در حدفاصل کاظمین به سامرا به دست مردم استان البرز، خاطرنشان کرد: این عملیات مراحل پایانی خود را می‌گذراند و تا عید غدیر از طرف مردم استان البرز هدیه خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال قرار بر این است که چهار درب از درب‌های حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا ساخته شود، همچنین ساخت و توسعه حرم حضرت زینب کبری (س) در حدفاصل خیمه‌گاه و تل زینبیه به مساحت 6 تا 7 هکتار آغازشده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پایان از محبین ائمه معصوم درخواست کرد که با حمایت و پرداخت نذورات خود در بهبود فرآیند ساخت و تعمیر زودتر عتبات عالیات مشارکت و همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار