خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه سپاه نهاوند با بیان اینکه شهید مطهری تنها اخلاق دینی برگرفته از متن قرآن و سنت و سیره علمی و عملی پیامبر(ص) و ائمه(ع) را اخلاقی جامع می‌داند، گفت: اخلاق جامع و کامل تنها با وجود دین و معنویت دینی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۸۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

اخلاق جامع و کامل تنها با وجود دین و معنویت دینی امکان‌پذیر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حمید پورمهدی در نشست سیاسی بصیرتی که در سالن جلسات سپاه نهاوند برگزار شد، ایشان ضمن تبریک هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت: استاد مطهری تنها اخلاق دینی برگرفته از متن کتاب و سنت و آیات قرآنی و سنت و سیره علمی و عملی پیامبر گرامی(ص) و ائمه(ع) را اخلاقی جامع، جهانی، پویا، کارآمد، سازگار با اداره جامعه و سیاست، تکامل بخش انسان در ارتباط با خود، جامعه و خدا می‌داند.

وی افزود: وجود اخلاق و نیاز بشر به آن، دلیلی بر نیاز به دین است، چراکه انسان منهای اخلاق ممکن نیست و اخلاق منهای جامعیت و کمال و فراگیری، مطلوب نیست.

جانشین فرمانده ناحیه سپاه نهاوند تصریح کرد: این نوع اخلاق که اخلاق جامع و کامل است تنها با وجود دین و معنویت دینی امکان‌پذیر است.

وی عنوان کرد: اخلاق سکولار و غیر دینی نمی‌تواند نیازهای بشری را تامین کند و تنها اخلاق دینی می‌تواند این نیازها را تامین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات