سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل در گفتگو با «بسیج»:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل گفت: خروج آمریکا ار برجام در واقع چیزی را برای ما عوض نمی‌کند، چونکه برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران و کشور نداشت.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۸۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران و کشور نداشت/ اتحاد و انسجام ملی نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید محمد سیاح در حاشیه تجمع طلاب و روحانیون اردبیل در رابطه با بدعهدی‌های آمریکا در گفتگو با خبرنگار بسیج از اردبیل با بیان اینکه نقض آشکار برجام توسط ترامپ برای ما تازگی نداشت و سند دیگری از تخلفات بین المللی آمریکا بود، گفت:خروج آمریکا ار برجام در واقع چیزی را برای ما عوض نمی‌کند، چونکه برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران و کشور نداشت.

وی با بیان اینکه دولت قبلی آمریکا نیز تنها ۳ روز پس از تصویب برجام با نقض آن تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع کرد گفت: این اقدام اخیر سران آمریکا بار دیگر بیانات مقام معظم معظم رهبری، مبنی بر بی اعتمادی نسبت به آمریکا را ثابت کرد.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان در ادامه سخنان خود وظایف دولت در برابر ملت بزرگ و شریف ایران را یادآور شد و گفت: وظیفه دولتمردان و دستگاه دیپلماسی کشور این است که برای حفظ عزت و عظمت کشور با گوش دادن به توصیه‌ها و فرامین رهبر انقلاب این تجربه تلخ را بار دیگر تکرار نکرده و درصدد جبران منافع از دست رفته باشند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع گفت: کشور‌های اروپایی نیز در این مورد غیر قابل اعتماد هستند، چونکه آن‌ها نیز از آمریکا پیروی می‌کنند بنابراین نباید به آن‌ها نیز اعتماد داشت.

سید سیاح در پایان سخنان خود از دولتمردان خواست به جای مذاکرات بی سرانجام تمام افکار و توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی بکار گیرند تا ضمن پایداری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب عزت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

وی از اتحاد و انسجام ملی بعنوان نیاز امروز کشور نام برد و گفت: نقض برجام توسط آمریکا در واقع باید موجب تقویت اتحاد و انسجام ملی در کشور شودچونکه دیر باورترین مردم کشور نیز نیز حقایق را به وضوح دیدند و با تمام وجود بی تعهدی آمریکا در امور بین المللی را درک کردند.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان درخصوص شعار‌های اخیر برخی افراد بی بصیرت در خصوص اینکه اگر شخص دیگری غیر از ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود شرایط بگونه‌ای دیگر بود، گفت: نقض برجام توسط ترامپ به خی استکباری آمریکا باز می‌گردد بطوریکه دولت‌های قبل نیز چنین اقدامات وحشیانه و بی تعهدی‌ها نسبت به ایران را از خود نشان داده اند و در این میان تفاوتی بین دولتمران آمریکا وجود ندارد، چونکه سیاست‌های آمریکا ایران ستیز و خصم آلود است.

وی افزود: اینگونه تحلیل‌های سطحی که می‌گویند اگر فرد دیگری به جای ترامپ دیوانه بر سر امروز امریکا بود الان برجام برپا بود، تحلیل‌های غلطی هستند.

ارسال نظرات