خبرهای داغ:
سازمان بسیج هنرمندان استان قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت خروج آمریکا از برجام و حاشیه‌های آن اعلام کرد: امروز تن دادن به FATF به مراتب از کاپیتولاسیون بدتر است و استقلال کشور را زیر سوال می‌برد.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۷۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان قم به مناسبت خروج آمریکا از برجام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"انهم لا اَیمان لهم" توبه/۱۱
امام خامنه ای: اگر برجام راپاره کنند، ما آن را آتش میزنیم.
با خروج آمریکا از برجام برگ دیگری از تاریخ این مرز و بوم رقم خورد و رسوایی دیگری برای کسانی به بار آورد که حتی آب خوردن مردم را وابسته به موافقت نامه‌ای می‌دانستند که طرف همواره بدعهد قرارداد به راحتی از آن خارج شد؛ روزی که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «به این‌ها نمی‌شود اعتماد کرد؛ این‌ها کسانی نیستند که حرف راست از دهانشان خارج بشود؛ صداقت در این‌ها نیست»، آن‌هایی که برجام را آفتاب تابان می‌پنداشتند، آن را نشنیده می‌گرفتند.
جدای از ماجرای خروج آمریکا از برجام که جز شرمندگی برای طرفدارانش ندارد، این روز‌ها عده‌ای درصدد تصویب دو لایحه «اصلاح قانون مبارزه با پولشویی» و «اصلاح قانون تامین مالی تروریسم» در مجلس هستند تا از این طریق جمهوری اسلامی ایران به گروه ویژه اقدام مالی ((FATF بپیوندد.
درصورت تصویب چنین لایحه‌ای ایران ملزم خواهد بود قوانین ضد تروریسم خود را منطبق با توصیه‌های این نهاد و قطعنامه‌های شورای امنیت اصلاح کند که در نتیجه گروه‌های مقاومت منطقه در فهرست تروریسم ایران قرار خواهند گرفت و منافع ایالات متحده آمریکا در ایران را قانونمند می‌کند؛ اگر در زمان حکومت پهلوی کاپیتولاسیون استقلال کشور را زیر سوال می‌برد امروز تن دادن به FATF به مراتب از کاپیتولاسیون بدتر است و آسیب‌های جدی‌تری را متوجه کشور خواهد کرد.
سازمان بسیج هنرمندان استان قم ضمن اعلام انزجار از رفتار خصمانه آمریکا و پیوستن به FATF))، به معاندان خارجی و منافقان داخلی هشدار می‌دهد که این، پایان مبارزه نیست و ما در این مسیر پرهزینه خواهیم ایستاد و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از پا نخواهیم نشست.
تفاوتی میان حُسن نیت آمریکا و اروپا یا هوش و ادب ترامپ و اوباما قائل نیستیم و همه را اجزایی در خدمت نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی میدانیم. خدا را شاکریم که وقایع امروز دنیا، مهرتاییدی بر سخنان جریان انقلابی شده و ما هنوز بر سر مواضع گذشته خود مانده ایم و مجبور نشده ایم که حرفمان را عوض کنیم.
ما همچنان آمریکا را کشوری غیرقابل اعتماد، رژیم صهیونیستی را محکوم به زوال، اطاعت محض از ولایت را تنها راه سعادت دنیوی و اخروی و اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را تنها راه علاج مشکلات امروز کشور میدانیم.
معتقدیم که این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است و ان شاء الله این ادعا نیز روزی محقق خواهد شد و همگان خواهند دید که ما اهدافمان را بر پایه وعده‌های الهی بنا کرده ایم که محقق شدنی است.... هَذَا مَا وَعَدَ الرَّحْمَنُ وَصَدَقَ الْمُرْسَلُونَ (یس ۵۲)
والسلام علی من اتّبع الهدی
سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم
۲۰ اردیبهشت ۹۷
ارسال نظرات