خبرهای داغ:
استاندار قزوین اذعان کرد:

بیش از ۵۰ میلیارد تومان کمک خیرین مدرسه ساز استان در طول چهار سال اخیر

زاهدی گفت: در طول چهار سال اخیر، خیرین استان بیش از ۵۰ میلیارد تومن به این امر اختصاص داده اند که بسیار در خور تقدیر است و امیدواریم این امر خیر همچنان ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۱۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مراسم بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین و با حضور دکتر حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، سرتیپ انصاری، استاندار قزوین و جمعی از مسوولان برگزار شد.

زاهدی در این مراسم ضمن تبریک به خیرین در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس بیان کرد: خیرین مدرسه ساز با اگاهی از کار خیری که انجام می دهند در واقع زمینه را برای دسترسی فرزندانمان به دانش فراهم می کنند.

وی گفت: مجموعه خیرین که در طول سالها مدرسه ساختند در واقع فقط مدرسه نمی سازند بلکه زمینه را برای پرورش افرادی دانشمند فراهم می کنند.

استاندار قزوین اظهار کرد: پاداش خیرین مدرسه ساز را خداوند خواهد داد چرا که عمل نیک آنها هرگز با پاداش دنیوی قابل جبران نیست.

زاهدی عنوان کرد: استان قزوین در افکار عمومی به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی و گردشگری شناخته شده است اما استان مناطقی دارد که از امکانات اولیه محروم هستند.

وی افزود: ما از مجمع خیرین کشور می خواهیم که به کمک خیرین استان بیایند و در امر محرومیت زدایی در امر آموزش و پرورش استان را یاری رسانند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در طول چهار سال اخیر، خیرین استان بیش از ۵۰ میلیارد تومن به این امر اختصاص داده اند که بسیار در خور تقدیر است و امیدواریم این امر خیر همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها