خبرهای داغ:
حجت الاسلام کشکولی:

انسان سه حالت در ارتباط با خدا دارد

مراسم بزگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری با حضور پایوران، نیروهای وظیفه سپاه و نیروی انتظامی برخوار در آستان امامزاده نرمی با سخنرانی حجت الاسلام کشکولی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۵۹۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مراسم بزگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری با حضور پایوران، نیروهای وظیفه سپاه و نیروی انتظامی برخوار در آستان امامزاده نرمی با سخنرانی حجت الاسلام کشکولی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار ضمن خیر مقدم به فرمانده و نیروهای انتظامی شهرستان و پایوران و نیروهای وظیفه سپاه برخوار مطالبی پیرامون اهمیت عقیدتی در سپاه بیان نمود.

در ادامه حجت الاسلام کشکولی با اشاره به حالات انسان در ارتباط با خدا گفت: انسان سه حالت در ارتباط با خدا دارد یکی وقتی دور است ندا می کند، وقتی نزدیک است دعا می کند و وقتی همراه است نجوا می کند.

 استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان بیان نمود: اگر می خواهیم به خدا برسیم باید به حد نجوا برسیم و با ندا و دعا به جایی نمی رسیم، باید به حد همراهی برسیم و در مسیر تقوا جلو باشیم.

در پایان از هفت نفر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی ناحیه که در برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه فعالیت داشتند با هدا لوح، تقدیر بعمل آورده شد.

 

ارسال نظرات