به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

راهپیمایی ضد آمریکایی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مردم استان مرکزی همزمان با سراسر کشور فردا بعد از نماز جمعه با برپایی تظاهرات اقدام نابخردانه آمریکا درخروج از برجام و حرکات سخیف رئیس جمهور این کشور را محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۱۵۵۸۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در پی عهدشکنی دولت آمریکا و خروج این کشور از برجام،تظاهرات مردمی ضد استکباری ملت ایران جمعه این هفته به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می‌شود.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی آمده است: اقدام سخیفانه رئیس‌جمهور آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران، بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا و از سوی دیگر، اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و آینده نگرانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و قافله‌سالار صبر و بصیرت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تبیین هوشمندانه چرایی بی‌اعتمادی به سردمداران آمریکایی است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: رییس‌جمهور گستاخ ایالات متحده آمریکا برخلاف قواعد بین‌المللی از برجام خارج شد و نشان داد دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی مرتجعین عرب در یک جبهه علیه ملت رشید و مقاوم ایران اسلامی قرار دارند.

در بیانیه این شورا تصریح شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن محکومیت عهدشکنی و اقدام نابخردانه رئیس جمهوری دولت مستکبر آمریکا در خروج یکجانبه از برجام، از آحاد مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار دعوت می‌نماید در تظاهرات ضد آمریکایی–صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد حضور بهم رسانند.

این بیانیه در پایان خاطرنشان کرده است: این تظاهرات در شهر اراک هم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات