با حضور سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، پایگاه های مقاومت بسیج شهید بهزادی و حضرت زینب(س) در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ افتتاح شدند.
کد خبر: ۹۰۱۵۵۳۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمداکبری،  با حضور در بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ، پایگاه مقاومت بسیج برادران "شهیدبهزادی" روستای گزستان و پایگاه مقاومت بسیج خواهران "حضرت زینب(سلام الله علیها)" روستای تلورد این بخش را افتتاح کرد.

سردار اکبری درجمع بسیجیان بخش بازفت گفت: پایگاه بسیج باید محل و مرکز حضور عاشقان ولایت باشد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم جذب بسیجیان بر اجری برنامه های جذاب و متنوع فرهنگی و کاربردی ویژه نسل جوان و نوجوان در پایگاه های مقاومت تأکید کرد.

سردار اکبری گفت: ضرورت توجه به جذب جوانان به پایگاه های بسیج در راستای آگاه سازی و مقابله با اهداف شوم دشمنان موضوع مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: بسیجیان با خودسازی و تقویت اراده خویش، حضور در صحنه های مختلف، زدودن یأس و نومیدی و نهراسیدن از مشكلات، می توانند افرادی مؤثر در خدمت جامعه و انقلاب باشند و این خود پیروزی بزرگی است.

وی به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی «ره» گفت: پیروزی این نیست، كه ما فقط طاغوت را از بین ببریم، پیروزی اصیل آن است كه ما بتوانیم مبدل بشویم به یك موجود انسانی، الهی، اسلامی كه همه كارهایمان، همه عقایدمان، همه اخلاقمان، همه اسلامی باشد.

سرداراکبری تاکیدکرد: اگر بسیجی خواهان حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است و سعی در رفع مشكلات آن دارد، استحكام پیوند او با رهبری، ضامن تحقق این خواسته می باشد.

وی گفت: بسیجی می تواند با اتصال به رشته ولایت و رهبری، اتصال خود را با انقلاب اسلامی حفظ نموده و رسالت خویش را در قبال آن، كه همانا حفظ ارزشها و تلاش در جهت تحقق اهداف و آرمانهای آن است، به انجام برساند.

ارسال نظرات