جانشین قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران :

سپاه در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در جامعه تلاش می‌کند

جانشین قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران گفت : محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال از محوری‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های بسیج و سپاه بوده که در چند سال گذشته بیشتر بر آن تأکید شده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۵۲۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار حاج عظیم ابراهیم‌پور در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم  با حضور جمعی از مسئولین و معلمانی که در مناطق محروم در حال تدریس هستند در حسینیه سپاه ناحیه نظرآباد برگزار شد با اشاره به رفع محرمیت‌های شهری و روستایی از تحولات مهمی است که به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است، اظهار کرد: به یقین استفاده از ظرفیت بسیج برای محرومیت‌زدایی موجب پیشبرد کارها با سرعت بیشتر می‌شود و راهی میانبر در میانه فعالیت دستگاه‌های مسئول در راستای محرومیت‌زدایی است.

سپاه در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در جامعه تلاش می‌کند

 جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور گفت : رفع محرومیت و حمایت از کالاهای داخلی مهمترین دغدغه ی رهبری است .

وی اشاره ای به نقش سپاه در محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سراسر کشور کرد و خاطرنشان کرد : پس از جنگ تحمیلی سپاه به‌دنبال آبادانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم جامعه بود و با اعزام جوانان بسیجی در قالب اردوهای جهادی به منویات رهبر معظم انقلاب جامعه عمل پوشانده و در کنار مردم و استفاده از ظرفیت های هر استان توانسته مناطق محروم را تا حد امکان آباد کند .

جانشین قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران گفت : محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال از محوری‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های بسیج و سپاه بوده که در چند سال گذشته بیشتر بر آن تأکید شده است.

وی بر لزوم همکاری سایر دستگاه های اجرایی برای محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: همه باید در این مملکت برای رفع محرومیت دست در دست هم دهیم چرا که با یکدیگر کارکردن فتح المبین می شود همانطور که دوران جنگ تمامی اقشار مذهبی و سلیقه های مختلف همکاری داشتند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال حمایت از تولیدات ایرانی، گفت: یکی  از ارکان منظومه اقتصادی مقاومتی مصرف هوشمندانه کالای ایرانی است.

سردار ابراهیم‌پور تصریح کرد: حمایت از کالاهای ایرانی باید توسط همه مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد و تولید کنندگان با صداقت اقتصادی و عرضه محصولات با قیمت عادلانه فعال شوند.

سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی( ع ) استان البرز ضمن تشریح برنامه‌های سپاه استان البرز و نقش سپاه در محرومیت زدایی و اشتغال زایی یادآور شد : ظرفیت های محلی و استانی ما زیاد است و اقدامات قابل توجهی در جهت رفع محرومیت زدایی در استان انجام شده است .

در این مراسم همچنین  از معلمان دلسوز که در مناطق محروم در حال تدریس هستند تقدیر به عمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار