خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز:

خدمات رسانی به قشر ضعیف از اولویت های بسیج است

فرمانده حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز کمک به نیازمندان و محرومان را توفیق الهی دانست و گفت: یکی از مهم ترین برنامه های بسیج رسیدگی به امور مناطق محروم شهر تبریز و خدمات رسانی به آن هاست.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۹۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

حبیب آزمون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: باید معنی محرومیت را خوب بفهمیم و درک کنیم چراکه آن وقت می توانیم راهکاری برای برطرف کردن مشکلات قشر ضعیف پیدا کنیم.
وی آرمان و عقیده انقلاب را محرومیت زدایی عنوان و بیان کرد: همه آرزو و تلاش ملت و مسئولان این است که فقر از جامعه ما ریشه کن شود و مردم از رفاه نسبی برخوردار باشند.
آزمون اظهارداشت: باید همه مسئولان نظام اسلامی اولویت خدمتشان، خدمت رسانی به مستضعفان و محرومان جامعه باشد و همه نیروی خود را در این راستا صرف کنند چراکه این انقلاب را مستضعفان ایجاد کرده و از آن حفاظت می‌کنند.
فرمانده حوزه مقداد در پایان به برنامه های حوزه مقداد در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: جمعی از پزشکان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان با هماهنگی این حوزه در تخصص‌های مختلف پزشکی طی ۳ روز به ویزیت و درمان رایگان بیماران در منطقه مارالان تبریز اقدام کردند و در حوزه‌های طب سنتی، پزشک عمومی، عفونی و روانپزشکی ویزیت کردند که این برنامه ها با استقبال اهالی آن محل همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها