مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به مناسبت هفته هلال احمر؛ فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با کارکنان این سازمان دیدار صمیمانه‌ای داشتند.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۸۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این دیدار گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر بدون در نظر گرفتن مذهب، قومیت و ملیت و …. به کمک همنوعان خود شتافته که در این بین هدف فقط خدمت رسانی و جلب رضایت مردم است.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در مواردی همچون امداد و نجات حادثه دیدگان و حضور سریع و به موقع در تمامی حوادث در راستای کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی نقشی اساسی دارد.
وی خاطر نشان کرد: نیرو‌های هلال احمر و جوانان داوطلب در موارد بحران زا نیز از خودگذشتگی داشته و به جانفشانی می‌پردازند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد ضمن تاکید بر به روز کردن دانش و آگاهی خود در زمینه‌های وظایف شغلی، بیان کرد: آگاهی به علم روز امداد رسانی، آمادگی بدنی و تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز باعث کاهش تلفات درحوادث می‌شود. با توجه به آموزه‌های دینی ما و هم منشور اخلاقی جمعیت هلال احمر تلاش برای نجات جان انسان‌ها علاوه بر ارزش معنوی و جایگاه والا در پیشگاه خدای متعال در نزد مردم نیز از جایگاه خاصی برخوردار خواهد بود.
ارسال نظرات