مدیر یک شرکت ایتالیایی:

بازار ایران هر سال جذاب تر می شود

مدیرعامل شرکت ایتالیایی بولدوروکی گفت: ما حتی در شرایط سخت نیز در بازار ایران حاضر بودیم و این بازار برای ما فوق‌­العاده بوه است؛ از این‌رو قصد ترک این بازار را نداریم.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۸۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مارکو بایلو مدیرعامل شرکت ایتالیایی بولدوروکی، تولید کننده تجهیزات صنعت نفت از جمله فن، فیلترهای هوا و مبدل های گرمایی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 1999 میلادی در بازار نفت ایران هستیم و شرایط بازار ایران با وجود برخی مشکلات هر سال جذاب تر از سال گذشته می شود

بایلو با بیان اینکه "جذاب بودن بازار ایران ما را بر آن داشت تا یک شرکت مستقل در ایران تأسیس کنیم"، گفت: هم اکنون تنها به فروش فن و فیلتر می پردازیم اما در آینده نزدیک، دیگر محصولات این شرکت ایتالیایی نیز برای فروش به شعبه آن در ایران عرضه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: این شرکت هم اکنون محصولات خود را به پروژه‌های نفتی عرضه می‌کند و قصد دارد که این همکاری را بیش از این گسترش دهند.

مدیرعامل شرکت ایتالیایی بولدوروکی تصمیم برای ماندن یا رفتن این شرکت از ایران را تحت تأثیر برجام و تحریم ها ندانست و گفت: ما حتی در شرایط سخت نیز در بازار ایران حاضر بودیم و این بازار برای ما فوق‌­العاده بوه است؛ از اینرو قصد ترک این بازار را نداریم.

ارسال نظرات