جانشین فرمانده سپاه الغدیر از منزلی که توسط بسیج سازندگی ناحیه روح الله یزد برای یک خانواده محروم ساخته شده بود؛ بازدید نمود.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۷۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پورشمسی در این بازدید گفت: خدمات سازندگی بسیج سازندگی باعث خواهد شد تا دیدگاه مردم به سپاه و بسیج متفاوت شود.
وی بیان کرد:بر اساس اعتقاد تمام اقتصاددانان تنها راه حل شدن مشکلات اقتصادی کشور؛ خرید و استفاده مردم از کالای ایرانی است و باید تلاش نمود تا تحریم‌های داخلی برداشته شود که اگر این تحریم‌ها برداشته شود مشکلات کشور حل خواهد شد که این تحریم‌ها عبارتند از: تحریم تولید کننده علیه مصرف کننده؛ یعنی تولید کننده باید جنس با کیفیت تولید کند.
وی در ادامه افزود: دومین گام که باید برداریم باید به تولیدات داخلی توجه کنیم و سومین تحریمی که باید برداشته شود تحریم بانک‌ها برای تولید کنندگان است باید بانک‌ها با دادن تسهیلات ویژه از تولید کنندگان حمایت کنند چهارمین موضوع تحریم، تحریم دولت‌ها بر علیه مصرف کنندگان است دولت‌ها با وارداتشان مانع از تولید ملی می‌شود تحریم جریانات سیاسی بر علیه مردم بعضاً برخی از جریانات سیاسی برای به قدرت رسیدن بعضی از تولید کنندگان را تحریم می‌کنند.
ارسال نظرات