مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی استان مرکزی؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی استان مرکزی یکی از موفقیت‌های شهید مطهری را در مسائل سیاسی جریان‌شناسی و زمان‌شناسی این شهید بزرگوار عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۵۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حبیبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی در همایش «حکمت مطهر» که در ناحیه مقاومت بسیج محلات برگزار شد با بیان اینکه سپاه در بدو تأسیس به‌عنوان نهادی عقیدتی و سیاسی شکل گرفت، گفت: در دوران دفاع مقدس سپاه جهت پاسداری از اسلام وارد بُعد نظامی‌گری شد که مبانی نظامی‌گری آن نیز دفاع از مسائل اعتقادی و فائق شدن بر دشمن بود.

وی توجه به مسائل دینی، اعتقادی، معرفتی را یکی از اولویت‌های تشکیل سپاه دانست و افزود: سپاه با مبانی دینی و اعتقادی وارد عرصه نظامی شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی با اشاره به فلسفه هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح جامعه یکی از اهداف مهم هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه است.

حجت‌الاسلام حبیبی تصریح کرد: بدون تردید تقویت بنیه اعتقادی و بصیرت سیاسی نیروهای سپاه و بسیج یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که بی‌توجهی به آن مانع تحقق اهداف و رسالت سپاه و بسیج خواهد بود.

وی دعای والدین، خلوص نیت، ولایت‌پذیری، زندگی حلال، بصیرت و... را از ویژگی‌های ممتاز شهید مطهری بیان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در همه زمینه‌ها، لباس روحانیت به تن داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی یکی از موفقیت‌های شهید مطهری را در مسائل سیاسی جریان‌شناسی و زمان‌شناسی این شهید بزرگوار بیان و خاطرنشان کرد: شناخت زمان و تشخیص مشکلات از جمله کارهایی بوده که این معلم بزرگ انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات