خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: اگر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که با خروجشان از برجام می‌توانند بر سد آهنی ملت ایران خللی ایجاد کنند یقینا در اشتباه هستند.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۲۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: آمدن آمریکا به برجام برای ما اتفاقی را در پی نداشت تا امروز رفتنش داشته باشد.
وی تبیین کرد: از همان روزهای آغازین برجام مقام معظم رهبری و عقلای قم به قابل اعتماد نبودن آمریکا اذعان داشتند ولی متاسفانه دولتمردان توجهی به این گوشزدها نداشته و امروز این غیرقابل اعتماد بودن برای همگان مشخص‌تر و روشن‌تر شده است.
این مسئول ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که با خروجشان از برجام می‌توانند بر سد آهنی ملت ایران خللی ایجاد کنند یقینا در اشتباه هستند چراکه ملت ایران همواره ثابت کرده که در مواقع مختلف و سخت حامی و پشتیبان نظام بوده و این ایستادگی و حمایت در دوران جنگ تحمیلی و در چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد کاملا مشهود است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خصوص وظایف امروز ما در مقابل بدعهدی‌های آمریکا مطرح کرد: ما باید با تکیه به بیانات مقام معظم رهبری و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه در مقابل زورگویی‌های دشمنان بایستیم و پاسخی قاطع و عملیاتی به تهی‌مغزان آمریکا بدهیم.
حجت‌الاسلام معبودی در ادامه ابراز داشت: اگر دولتمردان ما عاقلانه و بر اساس نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور حرکت کنند قطعا خروج آمریکا از برجام و نقض آن بستری مناسب برای برطرف شدن ضعف‌های اقتصادی کشور خواهد بود.
وی در خاتمه متذکر شد: دولتمردان باید بدانند که در این مسیر تنها نبوده و امروز ملت در کنار حاکمیت قرار دارد تا پاسخی محکم به بدعهدی‌های آمریکا بدهد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها