در پی عهد شکنی و خروج آمریکا از توافق نامه برجام ، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با صدور پیامی بر حفظ اتحاد ملی و تکیه بر توانمندی های داخلی کشور تاکید کرد .
کد خبر: ۹۰۱۵۳۰۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پی عهد شکنی و خروج آمریکا از توافق نامه برجام با صدور پیامی بر حفظ اتحاد ملی و تکیه بر توانمندی های داخلی کشور تاکید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

ملت سرافراز ایران؛

بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا با خروج از توافق و برنامه جامع اقدام مشترک بین المللی (برجام) بار دیگر اثبات نمود ماهیت و ذات استکباری دولت مردان این کشور با هیچ منطق و اصول انسانی، آشتی پذیر نیست و همین رویکرد غیرعقلانی موجب شده است که ملت ها نسبت به این نظام بی اعتماد بوده و از آن بیزار باشند .

تاریخ ٤� ساله انقلاب اسلامی حاکی از آن است که قدرت های استکباری نظام بین‌الملل از ابتدای شکل گیری نظام اسلامی تاکنون با استفاده از شیوه‌های مختلف، درصدد القاء ناکارآمدی نظام و ضربه به توانایی‌های ملی بوده اند؛ از این رو برای رشد و پیشرفت کشور، توجه و اتکاء به توان داخلی از موضوعاتی است که منافع ملی و امنیت ملی را بیش از هر عنصر دیگری به ارمغان خواهد آورد.

در چنین شرایطی، در عین تاکید بر تداوم و ارتقای تدابیر و سیاست های خردمندانه، صلح طلبانه و آشتی جویانه نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی، معتقدیم که توسعه و تعالی کشور و گذشتن از هفت خوان مشکلات، همچنان در گرو پایمردی در مقابل هجمه های عظیم اقتصادی و تحریم‌های غیر عادلانه و ناجوانمردانه، گذر از اختلافات جناحی و گروهی و اتحاد و همدلی مردم و همه قوای نظام در سایه راهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

با توجه به شرایط جدید، ضرورت دارد که کلیه ارکان نظام اداری ، قانون گذاری و قضایی کشور با تغییر و اصلاح در شیوه ها و رفتار جاری خود ترتیبی اتخاذ نمایند که با ویژگی خاص به رفع مشکلات و تسهیل شرایط کسب و کار فعالان اقتصادی به عنوان وظیفه ملی اهتمام ورزند تا خدمات فعالان جبهه اقتصادی کشور با توفیق قرین گردد.

در برابر این اقدامات خلاف عرف و اخلاق بین المللی دولت آمریکا، به نمایندگی از خانواده بزرگ کار و تولید به مردم خوب کشورمان تعهد می دهیم که با تولید محصول با کیفیت، افزایش کارایی و بهره وری و تلاش در جهت توسعه متوازن اجازه نخواهیم داد کوچکترین آسیبی ازاین تصمیم زیاده خواهانه و استعمار طلبانهرییس جمهورمنفور و خودشیفته آمریکا به منافع ملی کشور وارد شده و یا ملت غیور ایران را بیازارد.

متعهد می شویم دل هایمان را امیدوار و پر نشاط برای پیروزی کشور، چشم هایمان را تیز و روشن برای پیدا کردن معایب و اشتباهات، بازوهایمان را پر توان برای برداشتن سنگ های در پیش راه پیشرفت مردم، دست‌های مان را پر از مهر برای فشردن دست یاران و گام هایمان را استوار برای طی طریق عزت و اقتدار نگاه داریم.

ما ثابت خواهیم کرد تا کاوه های آهنگر هستند، ضحاک ها از ظلمشان طرفی نخواهند بست و به همه ملل خواهیم فهماند که تاریخ کهن غنی از ادب، هنر و فرهنگ ایرانی اگر با علم روز و عزم جزم آمیخته شود، تمدنی اصیل، فرهیخته، مانا و پایدار مبتنی بر صلح و دوستی به جهانیان تقدیم خواهد کرد.

رجاء واثق داریم ملت شریف ایران نیز با حمایت از کالای ایرانی و کمک به اشتغال پایدار مردان و زنان این مرز پر گهر ، به آرامش، عزت و سلامت از این گردنه خواهد گذشت و بر دفتر تاریخ پر حادثه و افتخارشان برگی زرین خواهند افزود.

ملت‌ها در سایه‌ پیمودن راه خداست که به رفاه و امنیت و آرامش و آگاهی و معرفت می‌رسند. راه خدا، راه عزّت، کرامت، آسایش زندگی و پرورش خوب نفوس طیّبه است.

این، راه خداست. راه مردم ایران

سید عبدالوهاب سهل آبادی

رئیس هیأت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت ایران

ارسال نظرات