پدر شهید مدافع حرم محمد جاودانی اظهار داشت: محمد ویژگی‌های خوب زیادی داشت که شاخص‌های آن نماز اول وقت، توجه به عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت‌مداری، احترام به بزرگتر، حضور مستمر در فعالیت‌های جهادی بسیج سازندگی در جهت کمک به رفع مشکل نیازمندان بود.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ قاسم جاودانی در مراسم دیدار مسئول بسیج سازندگی استان در منزل این خانواده شهید بزرگوار اظهار داشت: در سال ۳۱ در مشهد متولد شدم و ثمره ازدواج من و همسرم ۵ فرزند شامل ۳ دختر و ۲ پسر به نام‌های فاطمه، عفت، شکوه، محمد و علیرضا بوده و محمد چهارمین فرزند خانواده بود.

وی در ادامه به ویژگی‌های رفتاری فرزند شهیدش اشاره کرد و افزود: محمد ویژگی‌های خوب زیادی داشت که شاخص‌های آن نماز اول وقت، توجه به عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت‌مداری، احترام به بزرگتر، حضور مستمر در فعالیت‌های جهادی بسیج سازندگی در جهت کمک به رفع مشکل دیگران و حرکت در راه خدا و حمایت نیازمندان بود.

پدر این شهید مدافع حرم تصریح کرد: محمد از سال ۹۱ به عراق و سوریه در ۵ نوبت تا لحظه شهادت اعزام شد که ۳ نوبت آن به تدمر سوریه و ۲ نوبت به فلوجه عراق اعزام شد.

پدر شهید مدافع حرم در پاسخ به واکنش‌شان شنیدن خبر شهادت فرزندش بیان کرد: شب‌های اول محرم بود که در خوابی دیدم محمد هر قدمی که بر زمین می‌گذاشت افرادی در قالب فرشته جلو پایش را جارو می‌زنند و زمین را تطهیر می‌کردند آنجا بود که فهیمدم فرشتگان مقرب الهی مقدمات شهادتش را فراهم می‌کنند و من منتظر بودم تا شب عاشورا.

وی اضافه کرد: ۸ مهرماه بود که خبر شهادت محمد را که در مبارزه با تروریست‌ها در منطقه تدمر سوریه به شهادت رسیده بود، دادند.

پدر شهید جاودانی تاکید کرد: مدافعین حرم با هدف حفظ آرامش و دفاع ازمیهن به جنگ با دشمن رفتند و من کمترین خواهشم از مردم این است که مدافع خون پاک شهدا و انقلاب باشند تا دشمنان نتوانند به مملکتمان آسیب‌های فرهنگی واجتماعی و نظامی وارد کنند.

خاطر نشان می‌شود: پیکر این جوان ۲۹ ساله روز جمعه ۱۴ مهرماه توسط مردم شهیدپرور مشهد تشییع و در قطعه شهدای مدافعین حرم بهشت رضا (ع) به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها