رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی:

شهید «محمد جاودانی» به عنوان شهید شاخص جهادی خراسان رضوی معرفی می‌شود

رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی با بیان اینکه شهید جاودانی خدمات زیادی به محرومان و حادثه‌دیدگان مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده استان و خارج از استان داشت: گفت: در نظر داریم این شهید بزرگوار را در ایام هفته بسیج سازندگی به عنوان شهید شاخص جهادی خراسان رضوی معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۷۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد روحانی شب گذشته با حضور در منزل شهید محمد جاودانی با خانواده ایشان دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های شاخص شهید جاودانی در عرصه فعالیت‌های جهادی عنوان کرد: شهید محمد جاودانی از شهید حججی چیزی کم نداشت و در سال‌هایی در اردو‌های جهادی شرکت داشتند کار‌های بزرگی انجام دادند.

وی تصریح کرد: شهید جاودانی یک اسطوره و الگوی بسیار در میان شهدای جهادی بوده و این شهید والامقام با دیگر شهدای عزیز همچون شهید حججی تفاوتی ندارد و همه برای یک هدف در این مسیر قدم برداشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی اضافه کرد: شهید جاودانی خدمات زیادی به محرومان و حادثه‌دیدگان مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده استان و خارج از استان داشت و در حوزه اشتغال محرومان نیز طرح‌های موفقی را در روستا‌های محروم و مرزی استان و همچنین مناطق حاشیه شهر مشهد اجرا کرد.

روحانی خاطر نشان کرد: در نظر داریم تا شهید محمد جاودانی را در ایام هفته بسیج سازندگی به عنوان شهید شاخص جهادی خراسان رضوی معرفی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار