خبرهای داغ:
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما جوانان غیور ایرانی در مقابل وطن فروشی‌ها خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت استقلال کشورمان که برای آن در سال ۵۷ خون‌ها ریخته شد زیر سوال رود و در مقابل گذشتگان و آیندگان شرمسار شویم.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۲۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهید ابوالقاسم تقوا دانشگاه پیام نور استهبان  در خصوص لوایح قراردادFATF   بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

یکی از درس های کربلای امام حسین (ع) که امروز برای کشور و دولتمردان ما کاربردی و لازم می باشد حفظ عزت و زیر بار زور نرفتن است. کشور ما خواهان پیشرفت اما پیشرفت عزتمندانه است. ملت و دولت نباید زیر بار زور و ذلت برود.

قانون پولشویی در 11 سال پیش در مجلس تصویب شد ولی در طی چند روز اخیر  تعدادی از سودجویان و وطن فروشان برای پر کردن جیب خود و خالی کردن سفره مردم و با خط گرفتن از دشمنان خارج کشور بر این سعی دارند این لوایح را تصویب کرده تا قبل از 22 اردیبهشت که آمریکا می خواهد درباره برجام  موضع گیری کند تصویب شده باشد تا برای اربابان خود، خودشیرینی  کنند.

که در این صورت اجازه داده می شود جریان مالی بر اساسFATF  تمامی معاملات ما را تحت نظر دشمن قرار دهد و اقتدار کشور زیر سوال برود زیرا اجنبی ها نیت پلید خود را  در همه جای تاریخ به ویژه در برجام نشان داده اند و همان طور که راهبرد نگار انقلاب، رهبر عزیزمان فرمودند به آن ها اعتماد و اعتباری نیست و شورایی کامل حاکمیتی تشکیل شود که از این به بعد تمام امور اقتصادی زیر نظر دولت می باشد.

مجلس ایران در حساس ترین پیچ تاریخی قرار دارد. ما از تمام نماینده های مردم در مجلس خواستاریم با رد کردن این لوایح راه خود را از وطن فروشان و خائنین جدا کرده و مشتی محکم وجوابی قاطع به دشمنان این نظام دهند و نگذارند نامشان در سیاه ترین نقاط تاریخ ثبت شود.

ما جوانان غیور ایرانی در مقابل وطن فروشی ها خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت استقلال کشورمان که برای آن در سال 57 خون ها ریخته شد زیر سوال رود و در مقابل گذشتگان و آیندگان شرمسار شویم . وطن فروشان عزیز لطفا بفهمید و بدانید در کجای تاریخ ایستاده اید و نام ننگ شما همیشه بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

شیر بچه های حیدر کرار با غیرت ایرانی در مقابل خواسته های ذلت بار شماها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد عزت و استقلال و غیرت ایرانی زیر سوال برود و خواب شیرین دشمنان و خیانت کاران را به کابوسی تبدیل خواهند کرد .

والسلام علیکم و رحمته الله و البرکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها