خبرهای داغ:
حبیبی عنوان کرد: طی برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از 1600 تن برنج و 190 تن خرما ویژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۵۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تنظیم بازار و قیمت کالاهای اساسی از مهمترین ضروریاتی است که باید در اولویت قرار گیرد.
وی گفت: گوشت، مرغ، شکر، برنج، خرما و برخی اقلام دیگر از جمله کالاهای اساسی این ماه بوده که باید به میزان نیاز مردم و با قیمت مناسب تامین شود.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نیازمند مشارکت همه‌ جانبه دستگاه‌ها بوده تا علاوه بر کیفیت کالاها قیمت نیز متناسب و به سهولت در اختیار شهروندان قرار گیرد.
حبیبی عنوان کرد: نرخ گذاری مشخص کالاهای مصرفی یکی از راه‌های مقابله با افراد سودجو بوده که باید با همکاری مسوولان انجام شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در شرایط مناسبی قرار داشته و با توجه به افزایش مصرف این محصول در ماه مبارک رمضان باید از افزایش قیمت مرغ جلوگیری شود.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین مطرح کرد: افزایش نرخ گوشت قرمز ناشی از قاچاق دام سنگین بوده که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود و نیروی انتظامی با اینگونه افراد برخورد جدی داشته باشد.
حبیبی تصریح کرد: طی برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از 1600 تن برنج و 190 تن خرما ویژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین ذخیره‌سازی شده است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها