خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی برخوار؛

دیدارجمعی از جهادگران بسیجی برخوار با امام جمعه برخوار

جمعی از جهادگران بسیجی ناحیه برخوار به همراه فرمانده محترم ناحیه و مسئول بسیج سازندگی بمناسبت روز بسیج سازندگی با امام جمعه مرکز شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۴۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، در ابتدای این دیدار جناب سرهنگ شفیعی فرمانده محترم ناحیه ضمن بیان فعالیت های بسیج سازندگی در حوزه های اشتغال زایی، محرومیت زدایی و آموزشی وبا اشاره به عملکرد این ناحیه در حمایت از کالای ایرانی ؛ یکی از رسالت های بسیج سازندگی در سال جاری را حمایت از کالای ایرانی دانست و اذعان داشت: تولید کنندگان ایرانی باید به صورتی عمل کنند که اعتماد و رضایت مردم از کالای ایرانی افزایش یابد؛ ایشان فرهنگ سازی و عمومیت بخشیدن به لزوم حمایت از کالای ایرانی را از برنامه های اساسی بسیج سازندگی  در سال جاری دانست.

شفیعی تلاش بسیج سازندگی برای توسعه کشت های کم آب ومقاوم به خشکی و همچنین کشت گیاهان دارویی در سال گذشته را بسیار اثرگذار ارزیابی نمود و حمایت از مشاغل خانگی و برپایی نمایشگاه های مشاغل خانگی را از برنامه های اساسی و مهمی دانست که در سال گذشته در بسیج سازندگی پیگیری شده است.

ایشان عنوان کرد: اعزام گروه های جهادی در سال گذشته یکی دیگر از برنامه های محرومیت زدایی بسیج بوده است که امسال هم به صورت متمرکز و با هدف رفع محرومیت و اثربخش نمودن فعالیت ها برگزار می گردد.

وی در پایان برنامه های بسیج سازندگی را جز اصلی ترین برنامه های عملکردی بسیج دانسته و عنوان نمود که سپاه شهرستان در خصوص فعالیت های بسیج سازندگی در همه حوزه ها حمایت و همراهی همه جانبه خواهد داشت و از هیچ تلاشی در مسیر محرومیت زدایی در سطح شهرستان دریغ نمی کند.

حجه الاسلام والمسلمین محمود آبادی امام جمعه شهر دولت آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از جناب سرهنگ شفیعی ،مسئول بسیج سازندگی و جهادگران حاضر در جلسه به جهت حضور در دفتر امام جمعه ، به اهمیت بحث های محرومیت زدایی و سازندگی در شرع مقدمی اسلام و از دیدگاه ائمه طاهرین اشاره و در خصوص اجر و ثواب اخروی این اعمال صحبت هایی را ایراد نمود.

وی با اشاره به اهمیت بحث اطلاع رسانی به مردم از جهادگران حاضردر جلسه خواستند که حتما در خصوص فعالیت های انجام شده در سطح شهرستان اطلاع رسانی نمایند تا عموم مردم نسبت به فعالیت های صورت گرفته در این حوزه آگاهی یابند.

امام جمعه شهرستان با تاکید بر مهم بودن شناسایی محرومیت های موجود در سطح شهرستان تصریح کرد: باید به گونه ای عمل شود که برای تمامی مشکلات و محرومیت های موجود در سطح شهرستان به گونه ای مناسب ، برنامه ریزی گردد.

بحث ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی در مساجد و مدارس در نقاط محروم و فاقد امکانات از جمله مباحث دیگری بود که ایشان بر آن تاکید کرد.

آبادی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیج سازندگی، عنوان کرد که عملکرد خوب و مناسب بسیج خصوصا در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی باعث می شود که مردم نیز نسبت به نظام و انقلاب امیدوارتر باشند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه نیز ضمن تشکر از بیانات امام جمعه شهرستان در خصوص فعالیت های بسیج سازندگی ، از آمادگی همه جانبه قرارگاه  بسیج سازندگی شهرستان در مسیر محرومیت زدایی و خدمات رسانی خبر داد و عنوان نمود: بسیج سازندگی در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظرات