خبرهای داغ:
حجت الاسلام زحمتکش در دیدار با طلبه های راز و جرگلان

جهاد امروز جهاد عملی همراه با علم باید باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با طلبه های حوزه علمیه باقرالعلوم شهرستان راز و جرگلان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۳۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با طلبه های حوزه علمیه باقرالعلوم شهرستان راز و جرگلان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از طلبه های حوزه علمیه باقرالعلوم شهرستان راز و جرگلان برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) بیان داشت: از مهمترین مسئولیت هایی که انسان  دارد خود شناسی،مسئولیت در قبال سلامت جامعه و همچنین مسئول بودن نسبت به کل نظام هستی می باشد چرا که  اگر انسان خودش را نشناسد خدا را هم نمی شناسد و این که انسان نمی تواند نسبت به جامعه اسلامی و حکومت الهی بی تفاوت باشد و به خصوص جامعه روحانیت در قبال جامعه و حکوت اسلامی مسئولیت زیادی بر عهده دارد و نمی تواند بی تفاوت باشد .

وی اظهار داشت: امروز تفکر انقلاب اسلامی از ملت ها عبور کرده و به دولت ها رسیده تا جایی که نمی توانند نقش انقلاب اسلامی و جایگاه بالای آن را نادیده بگیرند و همین اقتدار انقلاب باعث شده تا ابر قدرت ها و دشمنان اسلام توان مقابله با انقلاب اسلامی را نداشته باشند.

حجت الاسلام زحمت کش بیان داشت: امروز آمریکایی ها راه ارباب شدن خودشان را در خاور میانه می بینند ولی انقلاب اسلامی جلوی این افراد را گرفته چون تفکر آنها بر این است که تسلط بر خاور میانه شکست ایران است که به هیچ عنوان به این هدف خود نخواهند رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در ادامه گفت: جهاد امروز جهاد عملی همراه با علم باید باشد چرا که با  این وجود بصیرت دینی بالا می رود و جامعه روحانیت ما نیز باید نسبت به هر زمان دیگری آگاه تر و با بصیرت  و هوشیار باشد چرا که دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی می باشد و شما طلبه ها جزء افرادی هستید که در این راه نقش پر رنگی دارید که باعث تداوم انقلاب اسلامی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار